علت فروش بالای آیفون

علت فروش بالای آیفون از زبان یکی بنیانگذاران اپل، استیو وزنیاک

استیو وزنیاک (Steve Wozniak) در صحبت‌های اخیر خود در چین، با اشاره به موفقیت سازندگان چینی، در رابطه با علت فروش بالای آیفون بر خلاف قیمت زیاد آن نیز سخن گفت.

وزنیاک به عنوان یکی از بنیانگذاران اصلی اپل، همراه با استیو جابز وارد عصری جدید از دنیای تکنولوژی شد، اما بر خلاف جایگاه ویژه‌ای که در این حوزه دارد، او بی‌منظور در رابطه با چیزی سخن نمی‌گوید. از آنجایی که او سال 1985 و پیش از تولید  محصولات محبوب اپل این شرکت را ترک کرد، در روند توسعه آیفون هیچ‌گاه به نام او اشاره نمی‌شود. با این حال او از افراد صاحب‌نظر در حوزه اسمارت فون ها است.

اخیرا وزنیاک در صحبت‌های اخیر خود در چین به مهارت بسیار بالای شرکت‌های منطقه در استفاده از طراحی‌های بسیار خوب به منظور عرضه یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت با قابلیت‌های فراوان اشاره کرد. مهم‌تر از آن، او به پرسشی بسیاری از افراد در رابطه با محصولات شرکت اپل و علت فروش بالای آیفون بر خلاف قیمت زیاد آن نیز پاسخ داد. به عقیده وزنیاک، مردم بابت اطمینانی که دارند، تلفن هوشمند گران‌قیمتی همچون آیفون را خریداری می‌کنند. به بیان دیگر، زمانی که شما مبلغ زیادی را برای آیفون می‌پردازید، از انتظارات خود همچون اعتبار و نوآوری آن مطلع هستید:

زمانی که شما عاشق اپل باشید، مایل به پرداخت پول برای آن هستید.

امسال، با وجود شایعات مختلف که از قیمت هزار دلاری آیفون 8 خبر دارند، این گفته وزنیاک مورد توجه بسیاری از افراد قرار خواهد گرفت.

در رابطه با کاهش سهم اپل در بازار چین نیز نظر وزنیاک در نوع خود جذاب است:

شاید شما بیشترین سهم را از بازار نداشته و نفر اول نباشید، اما شما باید بهترین محصولی را که احتمالا می‌توانید بسازید، داشته باشید و اپل، شرایط آن را دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*