نمایشگر دوم میزو پرو 7

نحوه عملکرد نمایشگر دوم میزو پرو 7 را در این ویدیوی زنده تماشا کنید

به تازگی ویدیویی زنده از نمایشگر دوم میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) در دنیای واقعی لو رفته است که عملکرد و برخی قابلیت‌های آن را نشان می‌دهد.

برخلاف بسیاری از شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه تلفن های همراه، مهم‌ترین ویژگی گوشی های جدید میزو، صفحه نمایش بدون حاشیه و پیشرفته نخواهد بود. در عوض مهندسان این کمپانی چینی با قرار دادن یک نمایشگر رنگی کوچک در بخش پشتی و زیر دوربین دوگانه دستگاه، به دنبال جلب توجه کاربران هستند.

اگرچه ویدیوی زیر از طریق منابع رسمی منتشر نشده است، اما تقلبی هم به نظر نمی‌رسد. کاربران از طریق نمایشگر لمسی دوم این گوشی می‌توانند وضعیت آب و هوا، اطلاعات مربوط به سلامتی و موارد دیگر را به سادگی لمس و کشیدن صفحه به سمت جهت‌های مختلف مشاهده کنند.

انتظار می‌رود تا چهار روز دیگر، میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس همراه با تراشه قدرتمند مدیاتک هلیو ایکس 30، دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور IMX386 و IMX286 سونی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی روانه بازار شوند. همچنین میزو پرو 7 با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 5.2 اینچی و 1080×1920 در دو نسخه مختلف با 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت پایه 413 دلار و نسخه پلاس آن نیز با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن 1440×2560، در دو نسخه با قیمت پایه 486 دلار به فروش می‌رسند. در ادامه می‌تواند نحوه عملکرد نمایشگر دوم میزو پرو 7 را مشاهده کنید.

ویدیوی لو رفته از نمایشگر دوم میزو پرو 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این همون فناوری ال جی هستش
    فقط به جا اینکه رو صفحه نمایش اصلی باشه یه صفحه نمایش ثانویه در نظر گرفتن براش جدا
    همون ال جی کارآمد تر بود
    کی پشت گوشی رو نگاه میکنه
    ملت همون فینگرپرینت پشت گوشی رو بزور دستشونو میذارن

  2. چرت ترین چیزی که تاحالا دیدم