عکس های میزو پرو 7

عکس های میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس از طریق TENAA لو رفتند

زمان زیادی به معرفی گوشی های جدید میزو باقی نمانده است که عکس های میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) و میزو پرو 7 پلاس (Meizu Pro 7 Plus) از طریق TENAA منتشر شده‌اند.

اگرچه تا 5 روز دیگر این گوشی های های جدید به صورت رسمی رونمایی می‌شوند، ولی به لطف تصاویر بسیاری که تا به امروز منتشر شده است، کاربران با میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس آشنا دارند. با این وجود، عکس‌های پیش رو مهر تایید را بر تمام شایعاتی می‌زنند که طی ماه‌های گذشته در رابطه با نمایشگر دوم و رنگی این گوشی شنیده بودیم.

بر خلاف پرچمداران موجود در بازار، حاشیه‌های صفحه نمایش در بخش بالایی و پایینی این گوشی ها کاهش پیدا نکرده و سازندگان، تمرکز خود را بیش از پیش بر روی نمایشگر دوم آنها قرار داده‌اند. میزو پرو 7 به صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080×1920 و نسخه پلاس آن نیز به صفحه نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن 1440×2560 تجهیز خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی های هوشمند نیز می‌توان به تراشه 64 بیتی هلیو ایکس 30 شرکت مدیاتک با پردازنده‌ای 10 هسته‌ای، دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. به نظر می‌رسد نمایشگر دوم گوشی های میزو محتوایی که در نمایشگر اصلی وجود دارد را عینا نمایش می‌دهند. به علاوه، حتی امکان انجام برخی بازی‌ها همچون پک-من نیز وجود داشته و کاربران می‌توانند اعلان‌ها، هشدارهای آب و هوایی و دیگر اطلاعات مفید را هم از طریق آن دریافت کنند.

عکس های میزو پرو 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*