گوشی هوشمند Razer

گوشی هوشمند Razer مختص بازی خورها و عاشقان بازی موبایل خواهد بود

گوشی هوشمند Razer محصولی است که رفته رفته شایعاتی پیرامون آن شنیده می‌شود. به نظر می‌رسد گوشی ریزر نیاز تمامی عاشقان بازی‌های موبایل را برآورده کند.

اگرچه محبوبیت کمپانی Razer به خاطر فعالیت متمرکز آن بر روی دنیای بازی‌های کامپیوتری است، اما طی مدت زمان اخیر محصولات متنوع دیگری شامل صفحه کلید، اسپیکر، هدست و حتی کامپیوتری نیز ارائه کرده است. با توجه به همین موضوع، ورود Razer به دنیای موبایل آن‌چنان تعجبی نیست. البته، این اتفاقی است که از مدتی قبل پیش‌بینی می‌شد، چرا که این کمپانی حدود 5 ماه قبل و بعد از خرید شرکت Nextbit، علاقه خود به ورود به صنعت گوشی هوشمند را نشان داد.

بعد از گذشت چند ماه از این اتفاق، بر اساس جدیدترین گزارش Bloomberg، به نظر می‌رسد مدتی است توسعه گوشی Razer آغاز شده است. با توجه به زمینه اصلی فعالیت این شرکت، گوشی موبایل Razer مختص بازی خورها و عاشقان محض دنیای بازی‌های موبایل خواهد بود.

گوشی هوشمند Razer

گوشی هوشمند Razer احتمالا دارای یک پلتفرم نرم افزاری منحصربه‌فرد خواهد بود

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات خاصی پیرامون این محصول در دسترس نیست، پس نمی‌‌توان تصور کرد قرار است چه ویژگی‌هایی، گوشی موبایل آتی این شرکت را تبدیل به وسیله‌ای مورد علاقه بازی خورها کند. اما در هر صورت می‌توان انتظار معرفی یک محصول شگفت‌آور را داشت. مدیر عامل Razer ماه گذشته از تصمیم شرکت برای تغییر قاعده در دنیای بازی‌های موبایل خبر داد. به عقیده وی، در حال حاضر هیچ دستگاه همراه و هیچ پلتفرم نرم افزاری وجود ندارد که بتواند واقعا نیاز بازی خورها را برآورده کند.

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند Razer برخلاف محصولات کمپانی‌هایی مثل نوکیا و سونی که موفقیت قابل توجهی در بازار موبایل به دست نیاورند، توجه همه عاشقان بازی را به خود جلب کند. این دو کمپانی، سال‌ها قبل به ترتیب نوکیا ان گیج (N-Gage) و سونی اکسپریا پلی (Xperia Play) را عرضه کردند که هیچ‌‎کدام در جذب مخاطب موفق عمل نکردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چه ویندوز باشه یا اندروید باید یک پردازنده عالی در حدواندازه اسنپ دراگون ۸۴۵ که تو راه هستش با یک نمایشگر 4kو گرافیک آدرنو ۵۵۰
    قیمتشم لابد میشه بالای ۱۰۰۰دلار که هر کسیم نمیتونه بخره فقط،به نظرم چجوری بازیpc میشه رو گوشی انجام بشه فکر نکنم با فناوری الان بشه راحت انجامش داد

  2. فکر کنم سیستم عامل این گوشی ویندوز 10دسکتاپ با قابلیت اجرای بازیهای pc باشه
    در کل فکر نکنم بتونه موفق شه و قاعده ی گیم رو تو دنیای بازیهای موبایل تغییر بده
    اگر اشتباه نکرده باشم همین شرکت دو سال پیش یه تبلت با سیستم عامل ویندوز دسکتاپ با قابلیت اجرای بازیهای PC عرضه کرد که دسته های تبلت قابل تعویض بودن مثل نینتندو سوییچ ولی چندان موفق نبود و نتونست انقلابی تو بازیهای تبلت ها ایجاد کنه