مشکل باگ ریستارت وان پلاس 5

آپدیت رفع مشکل ریستارت وان پلاس 5 منتشر شد

مشکل ریستارت وان پلاس 5 توسط کاربران متعددی گزارش شده است. اکنون این گوشی‌ساز چینی، جدیدترین آپدیت وان پلاس 5 را برای رفع آن منتشر کرده است.

جدیدترین پرچمدار شرکت وان پلاس به خاطر داشتن چیپست اسنپدراگون 835، 8 گیگابایت حافظه رم و همچنین دوربین دوگانه توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد، اما متاسفانه از همان روزهای ابتدایی عرضه، برخی از ایرادات آن مشکل‌ساز شدند. ابتدا تصور می‌شد پنل نمایشگر وان پلاس 5 به صورت وارونه در بدنه دستگاه کار گذاشته شده است، چرا که کاربران حین مرور صفحات وب با کمی تاخیر در بارگذاری محتوا مواجه می‌شدند. با گذشت مدتی از این مطرح شدن این مشکل، اکنون ایراد به مراتب مهمتری خودنمایی کرده است.

مشکل ریستارت وان پلاس 5

باگ ریستارت وان پلاس 5 که رفته رفته کاربران بیشتری آن را گزارش می‌دهند، سبب می‌شود حین تماس با شماره تلفن ضروری پلیس، دستگاه به صورت ناگهانی خاموش و روشن شود. این مشکل نخستین بار در زمان تلاش برای تماس با شماره پلیس 911 ایالات متحده آمریکا دیده شد، اما متاسفانه حین شماره‌گیری 112 به عنوان پل ارتباطی با پلیس اروپا، مشکل ریستارت وان پلاس 5 مجددا رخ داد.

مشکل ریستارت وان پلاس 5 حین تماس با پلیس رخ می‌دهد

این گوشی‌ساز چینی اعلام کرد به زودی، به‌روزرسانی رفع این مشکل را منتشر خواهد کرد. اگر شما نیز جزو کاربران این گوشی موبایل هستید، باید در چند روز آتی یک نوتیفیکیشن آپدیت به OxygenOS 4.5.6 را دریافت کنید. این آپدیت به صورت OTA عرضه شده و تنها حدود 32 مگابایت حجم دارد، پس برای دریافت آن نیازی به انتظار تا زمان اتصال به یک وای فای پر سرعت ندارید. به تمامی کاربران وان پلاس 5 توصیه می‌شود حتما این به‌روزرسانی را دریافت کنند، چرا که بعید نیست حین یک وضعیت اورژانسی و در زمان تلاش برای خبر کردن نیروهای امدادی، دستگاه ناگهان خاموش شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*