تاریخ معرفی گلکسی نوت 8

تاریخ معرفی گلکسی نوت 8 با ارسال دعوت‌نامه‌های رسمی تایید شد

شب گذشته کمپانی کره‌ای سامسونگ با ارسال دعوت‌نامه‌های رسمی پرچمدار جدید خود، تاریخ معرفی گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) را مشخص کرد.

در تصویر منتشر شده، یک گوشی با حاشیه‌های کم در بخش بالایی و پایینی دیده می‌شود که عدم نمایش لبه‌های آن، احتمالا بیانگر خمیده بودن این بخش‌ها هستند. در این صورت می‌توان گفت گلکسی نوت 8 نیز همانند گلکسی اس 8 به صفحه نمایش “Infinity Display” با نسبت تصویر 2:1 تجهیز خواهد شد. به علاوه، این عکس شایعات مربوط به بزرگ‌تر بودن حاشیه‌های بالایی و پایینی نمایشگر را رد می‌کند.

یکم شهریور؛ تاریخ معرفی گلکسی نوت 8

با توجه به دعوت‌نامه رسمی سامسونگ، گلکسی نوت 8 در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) طی رویداد “Unpacked” در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد. ما بسیار خوشحالیم که شکست گلکسی نوت 7 بر میزان فروش و شهرت این کمپانی تاثیرگذار نبوده است. برای اثبات این حرف خود نیز تنها به فروش بسیار بالای گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس بسنده می‌کنیم. به هر صورت، گلکسی نوت 8 می‌تواند همان چیزی باشد که کاربران گلکسی نوت 5 سال‌ها در انتظار آن بوده‌ند؛ محصولی قدرتمند و خوش‌ساخت که آتش نمی‌گیرد.

گلکسی نوت 8 از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی با پرچمداران قبلی سامسونگ نخواهد داشت و اگر شایعات قبلی صحت داشته باشند، این گوشی جدید با تراشه اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895، چهار گیگابایت رم، مقاومت کامل در برابر آب و بدنه‌ای از جنس شیشه روانه بازار خواهد شد. ویژگی اصلی گوشی جدید سامسونگ را می‌توان دوربین دوگانه آن در نظر گرفت؛ ویژگی خاصی که البته ممکن است سامسونگ اولین بار در گلکسی اس 9 از آن استفاده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*