تولید سایپا کوییک

تولید سایپا کوییک از شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا با حضور در نمایشگاه خودرو شیراز اعلام کرد که تولید سایپا کوییک از شهریور امسال آغاز خواهد شد.

ساسان قربانی، معاون گروه خودروسازی سایپا در جریان نمایشگاه خودرو شیراز 96 به تولید محصولات جدید این شرکت اشاره کرد و افزود فرایند تولید سایپا کوییک و سایر محصولات جدید مانند ساینا اتوماتیک به صورت کار گروهی است و تمامی واحدهای گروه سایپا در مقاطع مختلف، درگیر این پروژه‌ها خواهند بود. به گفته قربانی، ساینا خودرویی است که در حال حاضر در سایپا تولید می‌شود و برای ساینا اتوماتیک با تامین گیربکس اتوماتیک، تولید آن نیز در زمان پیش‌بینی شده آغاز می‌شود و این خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

تولید سایپا کوییک

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا در خصوص نمایشگاه خودرو شیراز گفت:

تلاش گروه سایپا در نمایشگاه بین‌المللی شیراز، عرضه قابلیت‌ها و توانمندی‌های مختلف این مجموعه است تا مشتریان و مردم با این توانمندی‌ها بیشتر آشنا شوند. این گونه رویدادها، فرصت‌های مناسبی برای محکم کردن روابط بین خودروسازان و مشتریان بدون واسطه‌ها است و مشتریان می‌توانند خواسته‌ها و انتظارات خود را به صورت مستقیم به خودروسازان منتقل کنند و خودروسازان نیز تلاش خواهند کرد تا نیاز مشتریان را برآورده سازند.

زمان آغاز تولید سایپا کوییک

وی در خصوص محصولات آینده سایپا عنوان کرد که پروژه‌های SP0 یا SP100 پلتفرم مخصوص سایپا هستند که قابلیت تولید انواع خودروهای سدان، هاچ بک و سدان بر روی آن‌ها وجود خواهد داشت و این یک قابلیت منحصربه‌فرد برای سایپا در ایجاد و طراحی پلتفرم خودرو است. همچنین بنا به گفته ساسان قربانی و طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته و برنامه زمان‌بندی، تولید سایپا کوییک از شهریور امسال آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*