حلقه دودی سیاه رنگ

حلقه دودی سیاه رنگ در آسمان ؛ آیا با دروازه ورود بیگانگان از ابعاد دیگر سر و کار داریم؟

اخیرا گزارشات متعددی از مشاهده حلقه دودی سیاه رنگ در آسمان نقاط مختلف جهان منتشر شده است. به عقیده یوفولوژیست‌ها، ما با دروازه ورود بیگانگان طرف هستیم!

ناظران زمینی که شاهد این پدیده در آسمان بودند، وحشت‌زده شدند! در ابتدا گزارشات مردمی از مشاهده این حلقه دودی سیاه رنگ در آسمان ، توسط ساکنین شهر نووسیبیرسک (Novosibirsk) در روسیه منتشر گردید و به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. اولین افرادی که چنین پدیده‌ای را در آسمان دیدند، به سرعت دوستان و اعضای خانواده خود را از آن مطلع ساختند و در زمانی کوتاه، هزاران نفر موفق به تماشای این حلقه دودی سیاه رنگ در میان ابرها شدند.

همچنین چندین فایل ویدیویی از این پدیده نیز توسط ناظران ضبط شد و به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا کرد. نظراتی که در رابطه با این حلقه دودی سیاه رنگ در این شبکه‌ها نیز رد و بدل میشد، در نوع خود بسیار جالب بود. عده‌ای بر این باور بودند که پدیده مذکور در واقع یک هشدار تکان‌دهنده از سوی بیگانگان است و ما در معرض یک تهدید جدی از سوی گونه‌ای پیشرفته از موجودات فضایی هستیم.

ناظران واقعی این ماجرا بر این باور بودند که این پدیده، تنها یک رویداد آب‌وهوایی است. به عقیده آنان، هیدروکربن سیاه‌رنگ و تشکیل گردابی از آن، منجر به تشکیل این حلقه دودی سیاه رنگ و حرکت به سمت ابرها شده و نمی‌توان آن را به پدیده‌های فرازمینی نسبت داد. اما واقعیت امر چیز دیگری‌ست؛ چرا که یک متخصص شناخته شده در زمینه هواشناسی، با اظهارات ناظران این ماجرا موافق نبود و اعلام کرد که چنین تعریفی در هواشناسی وجود ندارد!

تعداد مشاهدات این حلقه‌ها در آسمان در سال‌های اخیر رو به افزایش بوده‌اند و در ماه ژوئن سال گذشته نیز یک نمونه دیگر از آن در دیزنی‌لند کالیفرنیا نیز مشاهده شد. به منظور رمزگشایی از این پدیده، گروهی سعی بر آن داشتند که علت شکل گیری حلقه دودی سیاه رنگ در آسمان را به آتش‌بازی‌های بزرگ نسبت دهند؛ اما این مسئله هنوز به طور قطعی به اثبات نرسیده است.

حلقه دودی سیاه رنگ

حلقه سیاه مرموز دیگری نیز در روزهای گذشته در آسمان بریتانیا و شهرستان تاریخی یورک‌شر (Yorkshire) ظاهر شد و سر و صدای بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مطبوعاتی به پا کرد. علاقمندان به نظریه‌ توطئه و فعالان موضوعات مرتبط با موجودات فضایی ، بر این باورند که ما با پدیده‌ای غیرزمینی طرف هستیم و احتمالا این حلقه‌ها، دروازه‌ای برای ورود و خروج بیگانگان از ابعاد دیگر جهان هستند.

با وجود اینکه این اظهارات بر پایه شک و تردید بسیاری بنا شده‌اند، اما هنوز هم مقامات رسمی نتوانسته‌اند توضیح دقیقی را برای آن ارائه کنند.

این دایره عجیب و غریب که در روزهای گذشته در آسمان یورک‌شر شکل گرفت، شباهت بسیاری به حلقه دودی سیاه رنگ مشاهده شده در آسمان روسیه دارد! به دلیل اینکه حلقه‌های مذکور از دود سیاه رنگی تشکیل شده‌اند، این احتمال می‌رود که شکل‌گیری آن به علت وقوع‌ آتش‌سوزی رخ داده باشد. اما سرویس‌های آتش‌نشانی محلی می‌گویند که هیچ گزارشی از آتش‌سوزی در روز حادثه به ثبت نرسیده است!

تصویر زیر توسط دختری 22 ساله با نام کیمبرلی رابینسون (Kimberly Robinson) در حین رانندگی به ثبت رسیده، او در این باره اظهار کرد:

حلقه شکل گرفته در آسمان به حالت دودی شکل بود، اما تا حد بسیاری مانند یک حلقه جامد به نظر می‌رسید. من تا به حال چیزی مشابه با آن را در آسمان ندیده بودم و هیچ‌کس از علت این پدیده اطلاعی ندارد.

سخنگوی سازمان هواشناسی بریتانیا نیز این موضوع را تایید کرد و از غیرطبیعی بودن این پدیده خبر داد!

حلقه دودی سیاه رنگ

سارا کلارک (Sarah Clarke) به عنوان موسس اجرای نمایش‌های زمان جنگ در این شهرستان تاریخی اظهار کرد که این پدیده به منظور بازسازی صحنه‌های نبرد جنگ‌های جهانی انجام گرفته است. تولید این حلقه دودی سیاه رنگ ، روزهای شنبه و یکشنبه به ترتیب برای بزرگداشت کشته‌شدگان جنگ جهانی اول و دوم انجام گرفت. اما با این وجود، هنوز هم نمی‌توان با این توضیح، ظاهر شدن این پدیده در آسمان‌های سایر کشورهای جهان را نیز توجیه کرد.

افرادی که در سراسر جهان هستند، از مشاهده این حلقه های سیاه رنگ دودی شگفت‌زده شده‌اند و سوالات بسیاری را در ذهن آنان ایجاد کرده است. یکی از رایج‌ترین آنان این است که: «آیا حلقه دودی سیاه رنگ ، دروازه‌ای برای ورود و خروج بیگانگان به زمین است؟»

اولین ناظران این حلقه‌های دودی، آن را با عنوان «گرداب‌های دود» نام‌گذاری کردند. این سومین باری‌ست که حلقه‌ های دودی سیاه رنگ در صدر رسانه‌های خبری قرار می‌گیرد. اولین بار این پدیده در سال 2015 در کشور قزاقستان مشاهده شد و سپس در سال 2016 در آمریکا و این بار در کشور انگلستان! بمب خبری که این حلقه‌های سیاه رنگ ایجاد کردند، به گونه‌ای بود که امکان رد کردن آن توسط مقامات بلندپایه نیز غیرممکن شد.

یکی از کارشناسان در این باره می‌گوید که حلقه‌ های دودی سیاه رنگ توسط موجودات فضایی ایجاد نگردیده و احتمالا عاملان زمینی پدیدآورنده آن هستند. با این حال اگر موجودات فرازمینی به این دروازه‌های بین کهکشانی دست یافته باشند، چه کسی می‌تواند همکاری مخفیانه آنان با زمینی‌ها را انکار کند؟ برای نقض این ماجرا، چه کسی بهتر از مقامات بلندپایه و افراد دارای قدرت؟

دانشمندان به طور مرتب ادعا می‌کنند که شکل‌گیری این حلقه‌های دودی سیاه‌رنگ به علت مهار آتش‌سوزی‌های محلی توسط آتش‌نشانان بوده است. ادعاهای مکرر آنان به نحوی‌ست که یوفولوژیست‌ها را به طرح مسئله پوشش‌گذاری گسترده بر فعالیت‌های بیگانگان در زمین توسط مقامات دولتی وادار می‌کند.

به عقیده بسیاری از طرفداران نظریه توطئه، بیگانگان در بین ما هستند و فعالیت‌های خود را به صورت مخفیانه در زمین انجام می‌دهند. به نظر شما آیا می‌توان شکل‌گیری پدیده حلقه دودی سیاه رنگ در آسمان‌های نقاط مختلف جهان را به فعالیت‌های بیگانگان فضایی ارتباط داد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. اصلا هم معلوم نیست فتوشاپع?

  2. من موندم ای فرازمینی ها که این وروانور ازشون عکس وفیلم گرفتن لباس هم تنشون نیست چطور اینهمه وسایل پیشرفته درست کردن باباجون اینا همه کار این چشم آبی های نامرده که که کارای سریشونوبه آدم فضایها نسبت میدن تا مردم وسردرگم کنن

  3. والا اگه همه این اتفاقات داخل قاره آمریکا میافتاد میتونست دلیلش ازمایشات مرموز منطقه پنجاه و یک امریکا باشه .همانطور که در خیلی از فیلم ها و بازی ها به صورت خیلی سربسته بهش اشاره شده

  4. دوستان محترم گجت نیوز
    صمیمانه میگم این دسته از مقالاتتون رو واقعا از منابع بی پایه و اساسی تهیه میکنید.
    قبلا هم در مورد کتیبه های سومری اطلاعات کاملا غلطی رو منتشر کردید که متاسفانه کامنت من رو هم در موردش بلاک کردید.
    این حلقه ها یک کار خیلی ساده س که توسط اگزوز تراکتور به وجود میاد و مخصوصا توی آمریکا خیلی باب شده و برای مردم جالبه.
    میتونید نمونه های زیادی ازش توی یوتیوب ببینید.

  5. ی سوال.چرا تو ایران هییچوقت ما اینا رو نمیبینیم یا خبری ازشون بهمون نمیرسه؟از بین اییین همه اتفاق فرا زمینی یکیشو نباید ما ب عینه تو ایران ببینیم؟؟؟مگه میشه؟فقط امریکا مهمه که بیشتر اتفاقا اونجاست؟؟؟؟من میگم خحیلی از این اتفاقام دروغای ادماست..

  6. بیان بزنن همه چیزو نابود کنن راحت شیم ازین زندگی ازین بی پولی ازین بدبختی. اینم وعضه ما داریم؟ همون بهتر زمینو بدیم دست فرازمینی ها. شاید اونا لیاقتشون بیشتر از ما باشه

  7. خالیبندی بیش نیست…همش کار خود آدماس……چرا قبلا از این چیزا نبود….چرا دقیقا بعد جنگ جهانی دوم و بعد از ساخت بشقاب پرنده توسط آلمانها… فرازمینی ها یهویی سر وکلشون پیداشد؟؟؟
    باور نکنید ….انسان هوشمندترین و پیشرفته ترین موجود جهان هست و لا غیر

    • اولا انسان اشرف مخلوقاته ک اصلا معنیش این نیست ک پیشرفته ترین موجود جهانه.. هر موجودی ک هوشمند باشه حتی اگه هوشش از انسانها کمتر باشه و فقط قدمتشون طولانی تر از ما باشه میتونن خیلی پیشرفته تر از ما باشن

      دوما از کجا معلوم انسان فقط رو کره ی زمینه؟؟ شاید رو صدتا کره ی دیگه هم انسان هست.. اصن شاید یه سری انسانهای دیگه هم تو جهان هستن ک قیافشون با ما فرق میکنه ولی اونا هم اسمشون انسانه و اشرف مخلوقات هستن… بیشتر از صد میلیارد کهکشان تو جهان وجود داره(حالا ممکنه همین تعداد هم جهان وجود داشته باشه) ک هرکدوم چند میلیارد ستاره و هر ستاره چنتا سیاره داره… همه اینا فقط برا اهالی کره ی زمین ساخته نشدن و ممکنه صدها سیاره وجود داشته باشه ک یه مدل دیگه از انسان روش زندگی میکنه

      • دقیقا همینیه که میگی
        با این مطالب هم کاری نداشته باشیم حداقل تو قرآن خودمون که اومده موجودات دیگه ای هم هستن
        حالا هی باز بگین نیستن…

      • اون داداشی که گفته ما پیشرفته ترین موجود دنیایم دلفین از سی درصد مغزش استفاده میکنه بالاترین استفاده از مغزش می کنه اما ما معلوم نیست کی دنیا شروع شده ما بودیم از اون موقع تا الان 5 درصد از مغزشون رو فقط دانشمندا استفاده می کنند تازه حداقل 1000000 موجود تو فضا وجود داره که ما اون ها رو ندیدیم تو قرآن و خیلی جایه دیگه اومده که موجودات دیگه جزو موجودات زمین هست تازه 100% ما تو زمین موجودات و عجایب جدید و قدیم رو کشف کردیم البته منم قبول دارم بیشتر کار ادم هاست اما ممکنه 10 درصد اینا کار واقعی فرا زمینی ها باشه مثل حادثه رازول من اون رو قبول ول دارم

  8. یعنی بااین پشرفتی ک دارن و مثلا در زمان سفر میکنن و اصولا نمیبینیمشون بعد اینقدر تابلو میان سرنخ میزارن!؟۴تا جوان نشستن چت کردن آپولو هوا کردن و ملت رو سرکار گذاشتن!!!

  9. اموری که در زمین به بیگانگان نسبت داده میشه از قبیل یوفوها و نورهای غیر طبیعی نمودی از وجود قطعی اجنه است که از اتش افریده شده اند

    • بسم الله حواست باشه نخورنت

    • همه اشون هم اینطوری نیست…همونقدر که وجود اجنه قطعی هست وجود فرازمینی هام قطعیه…بس اونام میتونن یه نشونی از خودشون بجا بذارن…نمیسه همشو ب جن ها ربط داد غیر منطقیه…همش ریاضیاته دیگه..ما احتمالا رو بررسی میکنیم…هیچ چیز قطعییی نیست..

  10. فغالیتشون چندین برابر شده این فرازمینی ها حالا هی پوشش میزارن ، همین روزاست که مشخص بشه که عده خیلی زیادشون تو زمین هستن

    • دلیل علمی شاید داشته باشه اما وجود فرازمینی ها بین مردم کره زمین انکار ناپذیره و ابرقدرتها هم خبر دارن از این قضیه