موبایل های آیفون

دو سوم موبایل های آیفون که در 10 سال گذشته فروخته شده‌اند، هنوز استفاده می‌شوند

اخیرا اطلاعاتی جالب در رابطه با گوشی های اپل منتشر شده که نشان می‌دهد نزدیک دو سوم موبایل های آیفون که طی 10 سال گذشته فروخته شده‌اند، هنوز استفاده می‌شوند.

بنابر آمار رسمی اپل، تا ماه مارس مجموعا 1.163 میلیارد دستگاه از موبایل های آیفون روانه بازار شده است که به گفته کمپانی “Newzoo”، تا آوریل امسال 62.6 درصد از آنها مورد استفاده کاربران قرار داشته است. در این صورت می‌توان گفت هم‌چنان حدود 728 میلیون آیفون قدیمی توسط کاربران استفاده می‌شود.

به علاوه، Newzoo اعلام کرده 25 درصد از تمام گوشی های هوشمندی که در ماه آوریل توسط کاربران سراسر دنیا استفاده می‌شد، توسط اپل ساخته شده بودند. این در حالی‌ست که امروزه سهم اهالی کوپرتینو از بازار گوشی های موبایل تنها 15 درصد است.

از سوی دیگر، هم‌اکنون 31.3 درصد یا 228 میلیون دستگاه از تمام آیفون هایی که در دستان کاربران قرار دارد، توسط چینی‌ها استفاده می‌شوند که این خود یک رکورد برای این کشور است. پس از چین، ایالات متحده آمریکا با فاصله‌ای بسیار زیاد و سهم 16.4 درصدی (120 میلیون دستگاه) در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین آیفون 6 با سهم 21 درصد در ماه آوریل، بیشتر از سایر مدل‌ها استفاده می‌شود. پس از آن، آیفون 6 اس با سهم 18 درصد، آیفون 7 با سهم 11 درصد، آیفون 6 پلاس با سهم 9 درصد و آیفون 6 اس پلاس با سهم 8 درصد، دیگر مدل‌های محبوب موبایل های آیفون هستند.

آیفون 8 جدیدترین نسل از گوشی های هوشمند شرکت اپل است که تا چند ماه دیگر معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*