آی او اس 10.3.3 - iOS 10.3.3

آی او اس 10.3.3 (iOS 10.3.3) امروز منتشر می‌شود

آی او اس 10.3.3 و به احتمال زیاد آخرین نسخه آی او اس 10 امروز منتشر می‌شود. در این پست تغییرات و امکانات جدید این به‌روزرسانی را با هم بررسی می‌کنیم.

کاربران آیفون، آیپد و آیپاد امروز شاهد عرضه نسخه جدیدی از آی او اس 10 خواهند بود؛ آی او اس 10.3.3 که بیشتر بر روی باگ‌های نرم‌افزاری و امنیت پلتفرم اپل تمرکز دارد. احتمالا این نسخه آخرین ورژن سیستم عامل اپل قبل از عرضه رسمی آی او اس 11 است که همزمان با عرضه مدل‌های جدید آیفون در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛ البته همان‌طور که می‌دانید شایعاتی مبنی بر تاخیر در انتشار آیفون 7 اس، 7 اس پلاس و آیفون 8 به گوش می‌رسد.

یکی از تغییراتی که به نسخه 10.3.3 اضافه می‌شود، قابلیت Find My AirPods است. اگر با گم شدن ایرپادهای بی‌سیم آیفون خود مشکل دارید، به احتمال زیاد قابلیت جدید این آپدیت مشکل شما را حل می‌کند. با استفاده از برنامه جدیدی که در این به‌روز‌رسانی وجود دارد می‌توانید از طریق بلوتوث ایربادهای خود را پیدا کنید. نسخه 10.3.3 امکانات ظاهری جدیدی در هنگام باز و بسته شدن برنامه‌های شما دربر داشته و یک ویجت پادکست هم به آن اضافه شده است.

برای انجام به‌روزرسانی می‌توانید به قسمت Settings < General < Software Update بروید و آپدیت را انتخاب کنید. با آیتونز هم می‌توانید این نسخه جدید را بر روی گوشی خود نصب کنید؛ حجم نسخه 10.3.3 آی او اس 84.6 مگابایت است.

هیجان‌انگیزتر از این آپدیت جدید، نسخه بتای آی او اس 11 است که برای کسانی که ثبت نام کرده‌اند در دسترس است. توجه داشته باشید که در یک نسخه آزمایشی برخورد کردن با ایرادها و باگ‌های نرم‌افزاری طبیعی است، با این وجود تجربه این نسخه آزمایشی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*