قیمت چری تیگو 7

قیمت چری تیگو 7 در نمایشگاه خودرو شیراز مشخص شد

شرکت مدیران خودرو، شاسی بلند چینی Tiggo 7 را در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی کرد. همچنین در این مراسم، قیمت چری تیگو 7 به صورت قطعی اعلام شد.

در حالی که نمایشگاه خودرو شیراز 96 از روز سه شنبه 27 تیرماه آغاز به کار کرده، شرکت مدیران خودرو در این رویداد به صورت رسمی از خودروی جدید چری Tiggo 7 رونمایی کرد. تیگو 7، پرچمدار شاسی بلندهای این خودروساز چینی است که شرکت مدیران خودرو، اولین بار در اسفند سال گذشته در نمایشگاه خودرو تهران آن را به معرض دید بازدیدکنندگان گذاشت. شرکت چری نیز این خودرو را برای اولین بار در نمایشگاه پکن سال گذشته معرفی کرده بود. این خودرو با امکانات متنوعی از جمله سیستم‌های پایداری، کیسه‌های هوای جانبی و پرده‌ای، دوربین 360 درجه و سقف پانوراما و توان موتوری نسبتا مناسب در بازار ایران با خودروهایی چون رنو کپچر، سانگ یانگ تیوولی و بی وای اس 6 رقابت خواهد کرد.

قیمت چری تیگو 7

اعلام رسمی قیمت چری تیگو 7

اکنون شرکت مدیران خودرو به عنوان عرضه‌کننده خودروهای چینی چری در ایران، همزمان با رونمایی از این خودروی جدید و با کیفیت، قیمت چری تیگو 7 را نیز به صورت قطعی اعلام کرد. بر اساس اعلام این شرکت، چری تیگو 7 با قیمت 129 میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کاش مردم ما هم پولدار بودند، همه ماشین بالای 80 میلیون می تونستند بخرند