گوشی هواوی Y7 Prime

فناوری فوکوس PDAF در گوشی هواوی Y7 Prime ؛ لحظه‌ها را شفاف‌تر ثبت کنید

گوشی هواوی Y7 Prime یک گوشی میان‌رده در بازار است که دوربین آن مجهز به فناوری فوکوس PDAF بوده و می‌تواند حتی در حال حرکت، عکس‌های واضح و شفافی را ثبت کند.

دوربین گوشی های هوشمند به سرعت خود را به دوربین های عکاسی حرفه‌ای نزدیک می‌کنند. هر سال با ورود گوشی های جدید شاهد ارتقای کیفیت تصاویر و استفاده از فناوری‌هایی هستیم که تجربه عکاسی بهتری را به کاربران ارائه می‌دهند.

فوکوس خودکار یکی از مواردی است که در ثبت عکس‌های خوب و شفاف بسیار اهمیت دارد. استفاده از فناوری‌های قدیمی، مثل Contrast Detection Auto Focus، در دوربین گوشی های هوشمند موجب می‏‌شود تا فرایند فوکوس کردن روی سوژه‌ها به سرعت انجام نشود و فوکوس خوبی نداشته باشید که این امر باعث می‌شود به خصوص در هنگام حرکت برخی سوژه‌ها از دست بروند.

این وضعیت با آمدن فناوری Phase Detection Auto Focus یا PDAF که پیش از این در دوربین های SLR استفاده می‌شد، به کلی تغییر کرده است. در حال حاضر برخی از شرکت‌های پیشرو در ساخت گوشی‌های تلفن همراه، گوشی‌هایی می‌سازند که دوربین آن‌ها مجهز به فناوری فوکوس PDAF است. این فناوری کمک می‌کند تا فوکوس کردن روی سوژه‌ها با سرعت بسیار بالایی انجام شود و کاربر بتواند به سرعت عکس‌های واضح و شفافی حتی از سوژه های در حال حرکت بگیرد.

فوکوس خودکار تشخیص فازی در گوشی میان رده هواوی

گوشی هواوی Y7 Prime اولین گوشی میان‌رده‌ بازار است که از فناوری فوکوس PDAF بهره می‌برد؛ ویژگی که قطعا برای علاقه‌مندان به عکاسی بسیار اهمیت دارد. هواوی با مجهز کردن Y7 Prime به فوکوس خودکار تشخیص فازی نشان داد گوشی‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه نیز می‌توانند همچون پرچمداران، دوربین فوق‌العاده سریعی داشته باشند و لحظه‌ها را بی‌وقفه شکار کنند.

دوربین گوشی هواوی Y7 Prime ، با استفاده از فناوری فوکوس PDAF، قادر است تنها در 0.3 ثانیه روی سوژه‌ها فوکوس کند بنابراین تغییر فوکوس روی سوژه‌ها به سرعت انجام می‌گیرد و برای داشتن یک فوکوس خودکار نیازی به صبر کردن نیست.

گوشی هواوی Y7 Prime

مزیت دیگر Phase Detection Auto Focus، در دوربین Y7 Prime، پایین آمدن درصد فوکوس‌های ناموفق است. در فناوری‌های قدیمی صحت فوکوس تصویر توسط پردازنده دوربین انجام می‌گرفت که گاهی با خطا روبه‌رو می‎شد اما حضور سنسور فوکوس خودکار با فناوری جدید در دوربین Y7 Prime سبب می‏شود تا فوکوس کردن روی سوژه‌ها با دقت و سرعت بالایی انجام گیرد و همیشه فوکوس خوب و موفقی داشته باشد.

سرعت بالای فوکوس خودکار در این گوشی میان‌رده، توانایی عکس گرفتن از سوژه‌های متحرک را نیز به شما می‌دهد. با دوربین هواوی Y7 Prime می‌توانید بدون تار شدن تصویر از انسان‌ها، ماشین‌ها و حیوانات در حال حرکت عکس بگیرید و به قدرت دوربین تازه‌وارد Huawei ایمان بیاورید.

علاوه بر عکاسی، فناوری فوکوس PDAF در فیلم‌برداری نیز کمک شایانی به کاربر می‌کند. فوکوس سریع در ضبط ویدیو و تصاویر متحرک به‌ دلیل تغییر مکان زودهنگام سوژه از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو PDAF کمک می‌کند که علاوه بر تغییر سریع فوکوس روی سوژه، کمتر شاهد تصاویر تار در ویدیوهای ضبط شده با گوشی باشیم.

گوشی هواوی Y7 Prime

مشخصات گوشی هواوی Y7 Prime

Huawei Y7 Prime یک گوشی با مانیتور 5.5 اینچی است که از پردازنده 8 هسته‌ای، حافظه رم 3 گیگابایتی و باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپرساعتی با بدنه فلزی بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسل با پیکسل‌های بزرگ برای عکاسی عالی حتی در محیط‌های کم نور و دوربین جلو آن 8 مگاپیکسل کیفیت دارد. هواوی وای 7 پرایم به صورت پیش‌فرض از اندروید 7 و رابط کاربری پیشرفته هواوی با نام EMUI 5.1 استفاده می‌کند و در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری در بازار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*