گوشی هوشمند ال جی وی 30

گوشی هوشمند ال جی وی 30 با 4 گیگابایت رم در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

گوشی هوشمند ال جی وی 30 (LG V30) در بنچمارک گیک‌بنچ محک خورد و برخی از مشخصات آن نیز آشکار شد. این دستگاه دومین پرچمدار ال جی در سال جاری خواهد بود.

هم کمپانی سامسونگ و هم کمپانی ال جی، این اواخر سرتیتر خبرهای تکنولوژی بوده‌اند. پیش بینی می‌شود که این دو گوشی‌ساز بزرگ کره‌ای قصد دارند تا در سال جاری، دومین گوشی هوشمند پرچمدار خود را معرفی کنند. اولین مدل از گوشی‌های پرچمدار این دو کمپانی، سامسونگ گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 همین اواخر به بازار عرضه شد.

کمپانی سامسونگ به دنبال رونمایی از گلکسی نوت 8 است و ال جی تصمیم دارد تا از گوشی هوشمند ال جی وی 30 خود پرده‌برداری کند.

مشخصات ال جی وی 30 در بنچمارک گیک‌بنچ

یکی از مهمترین مشخصات ال جی وی 30 که در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد، پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام است که توسط 4 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. این دستگاه با مشخصات سخت افزاری استانداردی همراه شده که برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار امروزی همچون گلکسی اس 8 و اچ تی سی یو 11 در نظر گرفته شده است. البته برخی از سازندگان گوشی‌های هوشمند چینی همچون شیائومی و یا وان پلاس برای مدل‌های شیائومی می 6 و وان پلاس 5، حافظه رم 6 گیگابایتی قرار داده‌اند.

گوشی هوشمند ال جی وی 30 در این بنچمارک که با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا به چالش کشیده شده است، در آزمون تک هسته‌ای به امتیاز 1899 رسیده و در آزمون چند هسته‌ای آن، امتیازی در حدود 6300 را به دست آورده است.

از لحاظ فنی و بر اساس اطلاعات درج شده بر روی کاغذ، پرچمدار جدید سری V ال جی نتوانسته با گوشی شیائومی می 6 که امتیازی بالای 6700 را برای خود در همین بنچمارک به ثبت رسانده، رقابت کند.

انتظار می‌رود که موبایل LG V30 به دلیل استفاده از نمایشگر اولد 6.0 اینچی فول ویژن (Full Vision) با نسبت تصویر 2:1، نمایشگر ثانویه‌ای را که به یک ویژگی منحصر به فرد در گوشی‌های سری V ال جی تبدیل شده، در اختیار نداشته باشد.

درست به مانند مدل ال جی جی 6، گوشی هوشمند ال جی وی 30 نیز با یک طراحی یکپارچه و با باتری غیر قابل تعویض خودنمایی خواهد کرد. شایعات منتشر شده حاکی از آن است که این دستگاه ضد آب بوده و با قابلیت شارژ بی‌سیم به بازار عرضه خواهد شد.

زمان زیادی به معرفی اسمارت فون ال جی وی 30 باقی نمانده است. این کمپانی گوشی‌ساز کره‌ای قصد دارد تا در 31 آگوست برابر با 9 شهریور ماه، پرچمدار جدید خود را درست یک روز قبل از آغاز به کار نمایشگاه ifa 2017 برلین به نمایش درآورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اشتباه می کنه. 4گیگ بزنه فروشش کم میشه. 6 گیگ بزن یکم گرون تر بده ولی مطمئن باش فروشت بیشتره