تلویزیون OLED E7 ال جی

تلویزیون OLED E7 ال جی ؛ پادشاه تلویزیون های دنیا در سال 2017

تلویزیون OLED E7 ال جی در مراسم CE Week TV Shootout و در رقابت با بهترین تلویزیون‌های حال حاضر جهان، به عنوان پادشاه تلویزیون ها در سال 2017 معرفی شد.

تلویزیون OLED E7 ال جی با قابلیت Picture-on-Glass و به خاطر کیفیت تصویر و عملکرد فوق‌العاده خود برنده سه جایزه مختلف شد. این تلویزیون تحسین شده در جشنواره سالانه CE Week TV Shootout نیویورک و در رقابت با شش تلویزیون پرچمدار 4K Ultra HD TV به عنوان پادشاه تلویزیون های 2017 شناخته شد. این چهارمین بار پیاپی است که تلویزیون LG OLED برنده جایزه CE Week Shootout شده و اولین باری است که یک شرکت جایزه سه دسته‌بندی جدید این جشنواره را کسب می‌کند.

ویژگی‌های فوق‌العاده تلویزیون OLED E7 ال جی

تلویزیون 65 اینچی E7 OLED ال جی با ترکیب کردن قابلیت منحصربه‌فرد Picture-on-Glass، عملکرد بی‌رقیب در زمینه فناوری OLED، صدای فراگیر Dolby Atmos و قابلیت‌های HDR می‌تواند کیفیت تصویر فوق‌العاده و تجربه بی‌نظیر سینمایی را به خانه‌ شما بیاورد.

تلویزیون OLED E7 ال جی

جشنواره سالانه CE Week TV Shootout هر سال تلویزیون‌های پرچم‌دار شرکت‌های معتبر این حوزه را در مقابل یکدیگر قرار داده تا بهترین عملکرد در بین آن‌ها مشخص شود. در مراسم سال 2017 این مجموعه سه دسته جدید برای سنجش تلویزیون‌ها ایجاد شد: دسته‌ نور استودیویی/سینمای خانگی، HDR و عملکرد پخش آنلاین. داوران، هر تلویزیون‌ را بر اساس چند استاندارد مختلف از جمله میزان کنتراست، میزان اشباع و تنوع رنگ، رنگ‌سنجی و حرکت تصویر می‌سنجند. برای حفظ برابری میان همه شرکت‌ها، تمام تلویزیون‌ها از بازار خریداری شده، هرکدام به صورت انحصاری توسط متخصصان TV Shootout کالیبره شده و در نهایت توسط متخصصان در حوزه نمایش تصویر بررسی شدند.

آقای Brian Kwon رئیس بخش صوتی تصویری ال جی می‌گوید:

ما به عنوان اولین برندی که چهار سال پیاپی برنده جوایز این جشنواره شده‌ایم، بسیار مفتخر و خشنودیم. ما همیشه به اولین بودن در بازار تلویزیون های OLED و فناوری Dolby Atmos افتخار می‌کنیم. با این حال، این که متخصصان این صنعت، تلویزیون های ال جی را به عنوان برترین گزینه برای هر کسی معرفی می‌کنند همیشه برای ما لذت‌بخش است.

سری تلویزیون های سال 2017 ال جی شامل مدل 77 و 65 اینچی W7، مدل 77 و 65 اینچی G7، مدل 65 و 55 اینچی E7، مدل 65 و 55 اینچی C7 و مدل 55 اینچی B7 می‌شوند. همه مدل‌های سال 2017 به فناوری بی‌رقیب OLED مجهز بوده و با قابلیت‌هایی نظیر مشکی مطلق، کنتراست بی‌نهایت، طیف رنگی گسترده و زاویه دید عریض، تصویری بسیار شبیه واقعیت را نشان می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*