ماژول دوربین دوگانه

ماژول دوربین دوگانه نوکیا 8 در تصویر جدیدی خودنمایی کرد

چیدمان دوربین دوگانه نوکیا 8 با انتشار تصویر جدیدی در فضای مجازی رخ نشان داد. این گوشی پرچمدار جدید نوکیا به زودی معرفی خواهد شد.

مطمئنا شما برای خرید گوشی نوکیا، دلایل خاص خود را خواهید داشت، اما شاید مهمترین دلیل آن، خاطرات زیادی باشد که همه ما با این برند داشته‌ایم. گفته می‌شود که اچ ام دی گلوبال، شرکت عرضه‌کننده گوشی‌های هوشمند نوکیا، قصد دارد تا دوربین دوگانه نوکیا 8 را با لنزهای زایس راهی بازارهای جهانی کند.

دوربین دوگانه نوکیا 8

ما هنوز به دنبال یک تصویر قطعی و درست از دوربین دوگانه پرچمدار جدید نوکیا هستیم، اما به تازگی با توئیت فاش‌کننده معروف، @evleaks، تصویری از دو لنز دوربین به نمایش گذاشته شده ( تصویر سمت چپ) که لوگوی زایس (Zeiss) به خوبی در آن قابل مشاهده است. به زودی ما تصویر کاملی از آن را در دست خواهیم داشت.

چندی پیش، با انتشار تصویری از جعبه این گوشی، چیدمانی مشابه با چهار حفره را مشاهده کردیم (آیا سنسور فوکوس خودکار لیزری نیز در کار است؟). همچنین یک ویدیو منتشر شده که در آن یک گوشی نامشخص از نوکیا به نمایش گذاشته شده بود، دوربین دوگانه‌ای مشابهی را به تصویر کشید (البته حفره‌های برش خورده اضافی در آن دیده نمی‌شد).

در هر دو مورد اشاره شده، لوگوی زایس وجود نداشت، هرچند که ویدیوی ذکر شده برای عموم منتشر نشده بود. در هر صورت شایعات اخیر نشان می‌دهند که گوشی هوشمند نوکیا 8 در تاریخ 31 جولای (دوشنبه، 9 مرداد ماه) به طور رسمی معرفی خواهد شد. گفته می‌شود که قیمت نوکیا 8 چیزی در حدود 600 یورو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کسی میدونه لنز دوم کاربردش چیه؟ افزایش ابعاده تصویر؟ افزایش کیفیت؟ یا پرتره؟