تاریخ معرفی فبلت گلکسی نوت 8 توسط مدیر بخش موبایل سامسونگ

تاریخ معرفی فبلت گلکسی نوت 8 توسط مدیر بخش موبایل سامسونگ تایید شد

اخیرا شایعات متعددی درباره تاریخ رونمایی از فبلت گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) منتشر شده است، اما مدیر بخش موبایل سامسونگ تا حدودی به این شایعات پایان داده است.

بسیاری اعتقاد داشتند که سامسونگ طبق سنت همیشگی خود، گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 خود را در نمایشگاه ifa 2017 که در اولین روزهای ماه سپتامبر و در برلین برگزار می‌شود، معرفی کند، اما برخی شایعات منتشر شده حاکی از آن بود که این اتفاق با برگزاری رویداد مجزایی انجام خواهد شد.

صحبت‌های اولیه‌ای که پیش از این شنیده می‌شد، گویای آن بود که این کمپانی گوشی‌ساز کره‌ای قصد دارد تا گوشی پرچمدار جدید سری گلکسی نوت خود را در رویدادی در شهر نیویورک و در اواخر ماه آگوست رونمایی کند، حتی برخی تاریخ‌های مشخص نیز برای آن اعلام شد که البته سامسونگ هیچ کدام از آنها را تایید نکرد.

با این حال به نظر می‌رسد که رئیس بخش موبایل سامسونگ تا حدودی دامن زدن به این شایعات را خاتمه داده است. Dongjin Koh، مدیر بخش موبایل سامسونگ، که در محافل خبری به عنوان DJ Koh شناخته می‌شود، به طور رسمی اعلام کرده است که فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ در پایان ماه آگوست معرفی خواهد شد.

Dongjin Koh در نشست خبری

Koh و بسیاری از مدیران عالی‌رتبه سامسونگ در هفته اخیر با مدیران صنعت مخابرات تایوان دیدار کرده‌اند و چندی بعد در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

بر اساس گزارش‌هایی که از تایوان منتشر شده، Koh می‌گوید که تعداد قابل توجهی از کاربران تایوانی از گوشی‌های سری گلکسی نوت استفاده می‌کنند. این کمپانی کره‌ای از سال 2011 تاکنون، توانسته است تا بیش از 2.3 میلیون دستگاه از گوشی‌های سری گلکسی نوت خود را تنها در تایوان به فروش برساند. او در پایان صحبت‌های خود همچنین به این نکته اشاره کرد که فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ در اواخر ماه آگوست رونمایی خواهد شد.

این مدیر اجرایی سامسونگ همچنین اضافه کرد که اولین موج از عرضه اسمارت فون Galaxy Note 8 در اوایل ماه سپتامبر در برخی از بازارها انجام خواهد شد و دیگر بازارهای جهانی باید تا ماه اکتبر صبر کنند.

او درباره تاریخ دقیق رویداد رونمایی و یا قیمت گلکسی نوت 8 هیچ صحبتی نکرد و حتی به محل برگزاری این رویداد نیز اشاره‌ای نداشت.

با توجه به این که گفته می‌شود رویداد معرفی فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ در روزهای آخر ماه آینده برگزار خواهد شد، پس چند هفته‌ای زمان باقی مانده است. تا آن روز با ما همراه باشید، جزئیات بیشتری در راه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بس که منتظرشم داذم دیوونه میشم.پس کی میاد بازارررررررررررررر