ویتامین G

ویژه برنامه ویدیویی ویتامین G ؛ قسمت اول

با گجت‌نیوز در نخستین شماره از ویژه برنامه ویدیویی ویتامین G همراه باشید چون کلی آیتم جذاب و متنوع برای شما تدارک دیدیم.

ویتامین G در واقع آیتم ویدیویی خانواده گجت‌نیوز محسوب میشه که طی اون به مهم‌ترین اخبار و حواشی دنیای گیم و تکنولوژی می‌پردازیم و کلی بخش‌های جذاب و دوست‌داشتنی رو تو خودش جا داده، البته توی شماره اول این بخش تمرکز اصلی ما روی دنیای بازی‌های ویدیویی بوده اما به شما دوست‌داران علم و تکنولوژی قول میدیم شماره بعدی ویتامین G با کلی سورپرایز ویژه همراه باشه، اما ناگفته نمونه که علاوه‌بر رسالت خبری و اطلاع‌رسانی، چاشنی طنز هیچوقت از ویتامین G کسر نمیشه تا یک تعادل بین مطالب علمی و سرگرم‌کننده ایجاد بشه.

در قسمت اول از ویتامین G چه چیزهایی خواهیم دید؟

ابتدا به هشت نکته جالب در مورد Assassin’s Creed: Origins می‌پردازیم که احتمالا از وجود اون‌ها بی‌خبرید. در بخش بعدی سراغ مهم‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای بازی‌های ویدیویی رفتیم و نگاه ویژه‌تری به بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy خواهیم انداخت. همچنین توی ویتامین G یه بخش دوست‌داشتنی و جالب به اسم «نوستالوژی» داریم که طی اون به بررسی یکی از خاطره‌انگیزترین و بهترین بازی‌های دهه گذشته می‌پردازیم و در این شماره به سراغ IGI 1: I’m Going in رفتیم. چه بازی بهتر از IGI 1 که به قول مهدی نصف بازیکنان ایرانی به وسیله همین بازی گیمر شدن! چندین بخش متنوع دیگه رو هم براتون تدارک دیدیم و بیشتر از این شما رو منتظر نمی‌گذاریم و این شما و این هم اولین شماره از ویتامین G.

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

نظرات، انتقادات و پیشنهادات خودتون رو در مورد این بخش با ما در میان بگذارید. این تازه شروع کار ماست و با کمک شما می‌تونیم در قسمت‌های بعدی شاهد پیشرفت بیشتری باشیم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*