گلکسی اس 8 سامسونگ

قیمت و زمان معرفی گلکسی نوت 8 ؛ پیش‌بینی‌ها، اخبار و شایعات

در این مقاله به تمامی پیش‌بینی‌ها،‌شایعات و اخبار حول قیمت و زمان معرفی گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8)، پرچمدار آینده گوشی های سامسونگ خواهیم پرداخت.

گلکسی نوت 8 سامسونگ قطعا یکی از مورد انتظارترین دیوایس‌های سال جاری است. در یک دست خانواده Note معمولا جزو قدرتمندترین محصولات سالانه شرکت سامسونگ هستند که از جدیدترین سخت افزار و قابلیت‌ها بهره می‌برند. در دستی دیگر تجربه شکست Note 7 هر کسی را به این فکر می‌دارد که سامسونگ می‌خواهد آن شکست را از ذهن تمامی کاربران پاک کند و قطعا گلکسی نوت 8 آنقدر خوب خواهد بود که بتواند چنین کاری را عملی سازد. (حداقل اگر باز هم مشکل پیش‌بینی ‌نشده‌ای رخ ندهد!)

ما نیز بسیار کنجکاو هستیم تا با این محصول از نزدیک ملاقات کنیم و البته دوست داریم بدانیم که چقدر باید برای داشتن آن هزینه کنیم. آیا باید کمی بیشتر پول پس انداز کنیم یا می‌توانیم چیزهای دیگری که نیاز داریم را هم خریداری کنیم! از آنجا که اطلاعات رسمی از سوی خود سامسونگ در دست نیست، اجازه دهید ما با تجزیه و تحلیل سرنخ‌های موجود به این موضوع بپردازیم.

زمان معرفی گلکسی نوت 8

از زمان معرفی گلکسی نوت 5، سامسونگ معمولا سعی بر آن داشته است تا فبلت‌های خودش را در ماه آگوست عرضه کند. این راه به نمایشگاه IFA ختم می‌شود و ظاهرا باید تا آن زمان برای ملاقات با فبلت جدید سامسونگ منتظر بمانیم. به عبارتی دیگر معرفی در این زمان پیش از آن خواهد بود که اپل از تازه‌ترین نسل گوشی های آیفون خود (که احتمالا اواسط یا اواخر ماه سپتامبر معرفی می‌شود) رونمایی کند. آیفونی که گفته می‌شود به مناسبت دهمین سالگرد عرضه آیفون های اپل، کاملا متفاوت از آنچه که تا به امروز عرضه شده خواهد بود و از قابلیت‌هایی همچون نمایشگر اولد خمیده و شارژ بیسیم برخوردار است.

قیمت و زمان معرفی گلکسی نوت 8

در ابتدا شایعات ادعا می‌کردند زمان معرفی گلکسی نوت 8 تاریخ 26 آگوست (1 شهریور ماه) خواهد بود، اما سپس اعلام شد که سامسونگ این امر را به ماه سپتامبر موکول خواهد کرد. پس از آن منابع داخلی سامسونگ عنوان کردند کاهش فروش گلکسی S8 سبب شده تا آن‌ها فشار وارده بر روی خود را با تحمل بیشتری به جلو ببرند و با عرضه دیوایس خود در ماه آگوست، به جنگ آیفون بروند. در حال حاضر آخرین گمانه زنی عنوان می‌کند که زمان معرفی گلکسی نوت 8 سامسونگ پایان ماه آگوست خواهد بود، اما به گفته منابع داخلی، سامسونگ حتی سعی بر آن دارد تا این تاریخ را کمی به جلو بی‌اندازد و در اواسط آگوست از این فبلت پرده برداری کند.

گوشیزمان معرفیزمان عرضه
گلکسی نوت 522 مرداد 13944 شهریور 1394
گلکسی نوت 712 مرداد 139529 مرداد 1395
گلکسی نوت 8مرداد-شهریور 1396؟اواخر شهریور 1396؟

قیمت گلکسی نوت 8

پیش‌بینی‌ها در مورد قیمت گلکسی نوت 8 کمی ما را نگران می‌کند. اگر بخواهیم بر اساس قیمت گذاری سالیان گذشته گوشی های سری Galaxy Note به قیمت نوت 8 برسیم، ما می‌توانیم انتظار مبلغی بیش از 850 دلار را داشته باشیم. در زیر دلیل این حرف را می‌خوانید:

نسخه 64 گیگابایتی نوت 5 با قیمتی بین 780 الی 940 دلار به فروش می‌رسد. هرچند 940 دلار مربوط به نسخه AT&T این گوشی است و در سایر فروشگاه‌ها قیمت نهایی آن به 850 دلار می‌رسد. گلکسی نوت 7 (که تنها در یک نسخه 64 گیگابایتی عرضه شد) با قیمتی بین 850 دلار الی 880 دلار به فروش رسید. اما اجازه دهید به قیمت محصولات رده بالا سری گلکسی S سامسونگ و چگونگی تغییرات قیمت آن طی سال‌های اخیر بپردازیم.

گلکسی اس 7 با قیمتی بین 650 الی 700 دلار بسته به جایی که شما زندگی می‌کنید قابل خریداری است و قیمت گلکسی اس 7 اج نیز بین 750 الی 800 دلار است. یک سال پس از آن گلکسی اس 8 عرضه شد که شما باید برای خرید نسخه اصلی آن 750 دلار و برای نسخه پلاس آن یعنی گلکسی اس 8 پلاس مبلغ 850 دلار هزینه کنید. با توجه به این سیاست‌گذاری سامسونگ در زمینه انتخاب برچسب قیمت محصولاتش می‌توان حدس زد که آن‌ها تمایل دارند قیمت محصولات سری نوت خود را حدود 50 دلار گران‌تر از محصولات سری اس اعلام کنند. با این اوصاف قیمت نسخه پایه گلکسی Note 8 سامسونگ 900 دلار خواهد بود. امیدواریم که ما اشتباه کنیم، اما در حال حاضر نکاتی وجود دارد که این قضیه را ثابت می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مخاطبان گلکسی نوتی ۸سامسونگ درانتظارند که این گوشی هرچه سریعتر به بازارعرضه بشه وسامسونگ بتواندمشکل سری نوت ۷رابامحصولات جدید خود یعنی گلکسی نوتی ۸جبران کند