اسپیکر بلوتوثی پورشه 911

اسپیکر بلوتوثی پورشه 911 با الهام از اگزوز اتومبیل‌های پورشه معرفی شد

اسپیکر بلوتوثی پورشه 911 (Porsche 911 Bluetooth Speaker) با قیمت بیش از 550 دلار و طراحی شبیه به اگزوز خودرو پورشه 911 GT3 رسما معرفی شد.

شرکت پورشه دیزاین همیشه عادت داشته است گجت‌های حوزه تکنولوژی را با سبک خاصی طراحی کند و حتی آن‌ها با تولیدکنندگان دیگری نظیر بلک بری برای ساخت محصولاتی به تعداد محدود در گذشته همکاری داشته‌اند. محصولات آن‌ها همیشه منحصر به فرد بوده‌اند و البته یدک کش قیمت بسیار بالایی نیز هستند. اما اسپیکر بلوتوثی پورشه 911 متفاوت‌ترین محصولیست که تا به حال ما از آن‌ها دیده‌ایم.

این اسپیکر بلوتوثی که با الهام از اگزوز اتومبیل پورشه 911 GT3 طراحی شده است، با یک سیستم خروجی 60 وات و نسخه 4 بلوتوث برای پشتیبانی از aptX بیسیم همراه است. این کمپانی ادعا می‌کند اسپیکر بلوتوثی پورشه 911 قادر به ارائه حداکثر قدرت صوتی، درست همانند لذتیست که خریداران اتومبیل GT3 هنگام به صدا درآمدن اگزوز خودرو خود تجربه می‌کنند.

اسپیکر بلوتوثی پورشه 911

اسپیکر پورشه علاوه بر ارائه صدای قدرتمند و شفاف، حاوی تکنولوژی NFC و اتصال آسان است و می‌تواند به حالت استریو در حالت مهمانی یا ورزشی، محدوده‌ای 10 متری را پوشش دهد. وزن آن 3.3 کیلوگرم خواهد بود و شامل یک ورودی آنالوگ برای منابع صوتیست که فاقد پشتیبانی از سیستم ارتباطی بلوتوث هستند. بنابراین شما می‌توانید به دو صورت سیمی و بدون سیم از این اسپیکر برای پخش موزیک‌های خود استفاده کنید.

قیمت اسپیکر بلوتوثی پورشه 911

اسپیکر بیسیم شرکت پورشه دیزاین از همین ماه، از طریق فروشگاه‌های آنلاین این شرکت و مراکز فروش قطعات کامپیوتری قابل خریداری خواهد بود. قیمت این محصول نیز 550 دلار (حدود 428 یورو) اعلام شده است. لازم به ذکر است که این نخستین باری نیست که پورشه یک سیستم صوتی را ارائه می‌کند؛ آن‌ها پیشتر از یک ساندبار 3.300 پوندی به نام Porsche Design 911 Soundbar نیز پرده برداری کرده بودند.

ویدیو معرفی اسپیکر پورشه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*