سامسونگ گلکسی نوت 7

فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ در اوایل ماه سپتامبر عرضه خواهد شد

سامسونگ تصمیم دارد تا فبلت گلکسی نوت 8 خود را در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور ماه)، درست یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه ifa 2017 برلین معرفی کند.

معرفی فبلت گلکسی نوت 8 به معنای آن نیست که این دستگاه به محض رونمایی وارد بازار‌های جهانی می‌شود، بلکه طرفداران این مدل باید مدتی بعد از زمان معرفی، منتظر باشند تا محموله‌های این دستگاه در دسترشان قرار گیرد و این موضوع می‌تواند چند هفته‌ای به طول انجامد.

اطلاعاتی که از سازندگان قطعات بالادستی در تایوان به گوش می‌رسد، نشان می‌دهد که سامسونگ، فبلت گلکسی نوت 8 را در اولین روزهای ماه سپتامبر عرضه خواهد کرد. رسانه‌های کره‌ای گزارش داده‌اند که این کمپانی به دلیل کاهش فروش گلکسی اس 8، مجبور است تا پرچمدار جدید سری گلکسی نوت خود را هرچه زودتر راهی بازار کند.

عامل دیگری که می‌تواند باعث شود تا غول تکنولوژی کره مجبور به عرضه زود هنگام فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 شود، عرضه آیفون 8 اپل در ماه نوامبر است. در هر صورت این کمپانی کره ای با ورد سریع این دستگاه به بازار، زمان کافی را در اختیار خواهد داشت تا به هر گونه اشتباهی که برای مدل‌های قبلی این کمپانی نیز پیش آمده بود، رسیدگی کند.

منابع اصلی تامین کننده قطعات سامسونگ ادعا می‌کنند که عرضه گلکسی نوت FE در کره جنوبی به این دلیل بوده است تا این کمپانی بتواند واکنش بازار و همچنین استقبال کاربران از گوشی‌های سری نوت خود را ارزیابی کرده و برای مدل جدید سری نوت خود تصمیم درستی بگیرد. بدیهی است که این آزمایش نیز موفقیت‌آمیز بوده است؛ چرا که به محض عرضه گلکسی نوت FE به بازار، تقریبا تمامی 400 هزار دستگاه تولید شده از این مدل فروخته شد.

سامسونگ انتظار دارد تا مدتی بعد از عرضه فبلت گلکسی نوت 8 به بازارهای جهانی، چیزی در حدود 10 تا 15 میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند. این دقیقا همان چیزی است که می‌تواند زیان این کمپانی کره‌ای را به خاطر مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 بوجود آمد، جبران کند. باید دید که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا این رقم بالای فروش، فقط برای این غول بزرگ سازنده گوشی‌های هوشمند به شکل یک رویا باقی می‌ماند. باید دید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*