نمایشگر سینما ال ای دی سامسونگ

سامسونگ از اولین نمایشگر سینما ال ای دی جهان رونمایی کرد

کمپانی سامسونگ امروز از نخستین نمایشگر سینما ال ای دی جهان رونمایی کرد. این نمایشگر ارائه کننده زاویه دید بهتر، کیفیت بالاتر تصویر و تجربه صوتی بینظیر است.

سامسونگ به عنوان یک رهبر جهانی در حوزه تولید نمایشگرها امروز از نخستین نمایشگر سینما ال ای دی جهان رونمایی کرد. غول فناوری در همین راستا، به منظور انجام یک حرکت تبلیغاتی از این نمایشگر در سالن سینمایی برج نقره‌ای لاته ورلد واقع در پایتخت کره جنونی نیز استفاده کرده است.

نمایشگر سینما ال ای دی سامسونگ

Cinema LED تازه طراحی شده سامسونگ از قابلیت HDR نیز پشتیبانی می‌کند. غول کره‌ای می‌گوید که نمایشگر سینما ال ای دی آن‌ها تجربه دید بهتری را همراه با کیفیت مناسبی از تصاویر و پیشرفت چشمگیر صوتی که با همکاری Harman Professional Solutions و Samsung Audio Lab به وجود آمده است، ارائه خواهد کرد. “HS Kim” نایب رئیس اجرایی بخش کسب و کارهای ویژوال در سامسونگ الکترونیکس اینگونه می‌گوید:

به لطف رنگ‌های واضح‌تر و واقعی‌تر، سیستم صوتی تکامل یافته و باکیفیت، سینما ال ای دی ما باعث می‌شود تا بینندگان ارتباط نزدیکتری با آنچه که قابل پخش است برقرار کنند.

تجربه صوتی و تصویری شگفت انگیز با سینما ال ای دی سامسونگ

سینما ال ای دی سامسونگ از عرض 10.3 متری برخوردار است و می‌تواند انواع تنظیمات حالت تئاتر را اتخاذ کند. آن پشتیبانی از محدوده دینامیکی بالا (High Dynamic Range) را در یک نمایشگر بزرگ با رزولوشن 4K و اوش سطح روشنایی 146fl به ارمغان میاورد که به مراتب 10 برابر بیشتر از فناوری‌های پروژکتور سینمایی فعلی است. برای ایجاد یک تجربه صوتی به همین اندازه خیره کننده، سامسونگ همراه نمایشگر جدید خود از تکنولوژی‌های صوتی مختلفی از جانب JBL و Harman استفاده کرده است. همراه با اسپیکرهایی که در امتداد نمایشگر تعبیه شده‌اند، فناوری انحصاری پردازش‌های صوتی و سیستم فراگیر JBL نیز قرار گرفته است که قادر به ارائه یک تجربه صوتی بینظیر و عالی است.

احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد استفاده از سینما ال ای دی سامسونگ در سینماهای سراسر جهان باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با این سینما درسته همه چی هم صوتی هم تصویری توپ میشه اما از لحاظ هزینه چی؟
    بلیط و اینا هم اندازه خودش چند برابر میشه