برخی از ویژگی‌های آیفون 8 اپل ابتدای عرضه غیرفعال است

شایعات زیادی مبنی بر احتمال تاخیر در عرضه آیفون 8 مطرح شده است؛ اما برخی خبرهای منتشر شده سناریویی جدید مبنی بر غیرفعال بودن برخی ویژگی های آیفون 8 در ابتدای عرضه را مطرح کرده است.

در حال حاضر یک گزارش جدید از Fast Company موضوع جدیدی را مطرح می‌کند. در گزارش این وب سایت، به این نکته اشاره شده که پرچمدار بعدی اپل به جای آن که با تاخیر وارد بازار شود، ممکن است که هنگام عرضه، برخی از ویژگی‌های آن غیرفعال باشد.

بر اساس گفته Fast Company، شرکت اپل به شدت مشغول برطرف کردن مشکلات نرم افزاری خود در مدل آیفون 8 است و این مشکلات نرم افزاری ممکن است که باعث تاخیر در عرضه آیفون جدید شود.

اما سوال اینجاست که این ویژگی‌ها چه چیزهایی می‌تواند باشد؟ بر اساس شواهد موجود، ویژگی‌های مورد نظر مربوط به شارژ بی‌سیم و فناوری تشخیص چهره است. به نظر می‌رسد که مشکلات مطرح شده، چندان مربوط به سخت افزار آیفون 8 اپل نبوده و بیشتر نرم افزاری باشد. این بدان معنی است که از لحاظ فنی این گوشی کار خواهد کرد؛ اما برخی از ویژگی‌های آن، در آینده فعال خواهد شد.

البته این موضوع چندان هم بی‌سابقه نبوده است. به عنوان مثال، حالت پرتره در هنگام عرضه آیفون 7 پلاس در این گوشی فعال نبود؛ اما کمی بعد کمپانی اپل از طریق یک به روزرسانی نرم افزاری این حالت را برای پرچمدار فعلی خود فعال کرد.

این برای اولین بار نیست که ما در مورد مشکلات مربوط به سیستم شارژ بی‌سیم، خبرهایی می‌شنویم. پیش از این نیز گفته شده بود که لوازم جانبی مربوط به به شارژ بی‌سیم آیفون 8 اپل ممکن است که در هنگام عرضه این گوشی، ارائه نشود.

در هر صورت این خبر هنوز به صورت رسمی توسط اپل تایید نشده است، پس آن را همچنان یک شایعه بدانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*