ولوو XC60 پولستار

ولوو XC60 پولستار قوی ترین خودروی این خودروساز سوئدی خواهد بود

بازوی پرفورمنس ولوو پکیج قوای محرکه قدرتمندتری را برای کراس اوور کامپکت این خودروساز سوئدی ارائه می‌کند. به این ترتیب ولوو XC60 پولستار ، قوی ترین خودروی این شرکت خواهد بود.

نسخه فول T8 کراس اوور کامپکت ولوو ایکس سی 60 با قدرت 400 اسب بخار، اصلا خودروی تنبلی نیست؛ اما پولستار، بازوی پرفورمنس شرکت خودروسازی ولوو در حال ارائه پکیج قوای محرکه قدرتمندی برای این خودرو است. ارائه این پکیج، یک دگرگونی کامل نیست اما باعث تبدیل ولوو XC60 پولستار به قدرتمندترین خودروی این خودروساز سوئدی می‌شود. گفته شده این نسخه، تجربه رانندگی بسیار بهتری را ایجاد خواهد کرد.

ولوو XC60 پولستار

بخش‌های ارتقا یافته در ولوو XC60 پولستار

ولوو XC60 پولستار بر روی پنج بخش کلیدی قوای محرکه خودرو تمرکز دارد و تعویض دنده نیز سریع‌تر شده و نقاط تعویض دنده برای ایجاد گشتاور بیشتر تنظیم شده است. همچنین در سر پیچ‌ها شاهد نگه داشتن دنده سنگین‌تر هستیم و پدال گاز هم پاسخ سریع‌تری از خود نشان می‌دهد. به این ترتیب با مجموع این تغییرات، پیشرانه خودرو، قدرت بیشتری را تولید می‌کند.

ولوو XC60 پولستار

این خودرو تنها 21 اسب بخار قوی‌تر از نسخه معمولی خودرو است اما همین میزان قدرت باعث شده تا ایکس سی 60 با XC90 برابری کند و هر دو خودرو را به قوی ترین نمونه‌های جاده‌ای تاریخ این خودروساز سوئدی تبدیل کرده است. البته ایکس سی 60 پولستار با قدرت 421 اسب بخار، سریع ترین ولووی تاریخ نیز محسوب می‌شود.

ولوو XC60 پولستار

معاون بخش تحقیق و توسعه پولستار در این باره می‌گوید:

هدف ما از ارائه این پکیج، ایجاد پرفورمنس مفید برای استفاده مالکان از شرایط رانندگی روزمره بوده تا رانندگان، تجربه بهتری را داشته باشند. ایکس سی 60 جدید، پایه و اساس بسیار مناسبی برای کار بر روی شاسی دینامیک و قوای محرکه دارد و اکنون با تیونینگ پولستار به یک مدل واقعی برای راننده تبدیل شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*