گوگل ادوردز

ایرانیان هم می‌توانند در در گوگل ادوردز تبلیغ کنند!

حتما شما هم تبلیغ در گوگل را مشاهده کرده‌اید! همان لینک‌های اولی که گاهی با جستجوی یک کلمه یا جمله در گوگل با علامت Ad نشان داده می‌شوند. این وبسایت‌ها در حقیقت شرکت‌هایی هستند که سفارش تبلیغ در گوگل داده و با جستجوی کلمات خاصی، به وبسایت این شرکت‌ها هدایت می‌شوید.

گوگل ادوردز یکی از اصلی‌ترین روش‌های تبلیغ در دنیا است. امروزه مردم در سراسر دنیا برای خرید یک محصول اغلب ابتدا در مورد آن در گوگل جستجو می‌کنند و در بسیاری از اوقات از فروشگاه‌های آنلاین آن را خریداری می‌کنند. با توجه به این واقعیت، بدون شک تبلیغ در گوگل می‌تواند عاملی باشد برای موفقیت یک شرکت. تصور کنید هرکس در گوگل در ارتباط با محصولی که شما آن را معرفی یا به فروش می‌رسانید جستجو کند، وبسایت شما اولین وبسایتی باشد که در نتایج جستجو نشان داده می‌شود.

تبلیغات در گوگل می‌تواند در عین حال بسیار هم ارزان باشد! گوگل برای نشان دادن لینک وبسایت سفارش‌دهنده هیچ‌گونه مبلغی را از شما کسر نمی‌کند. بلکه کلیک بر روی آن توسط مشتری است که باعث کسر شدن مبلغ می‌شود. به این صورت شما تنها مبلغ را در ازای ورود مشتری به وبسایت پرداخت می‌کنید. همچنین با انتخاب بهترین کلمات کلیدی، می‌توانید مشتریان خاص و با احتمال خرید بالا را به وبسایت منتقل کنید و در عین حال در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

تبلیغ در گوگل ادرورز تا چندی پیش در ایران میسر نبود. از سویی تبلیغ در گوگل نیازمند مدیریت و کارشناسی است که کارشناسان مدیریت گوگل ادوردز در ایران وجود نداشتند و از سویی تحریم‌های بانکی اجازه پرداخت هزینه تبلیغات به صورت ارزی و آنلاین را نمی‌داد و به این دلایل شرکت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی، از تبلیغ در یکی از موفق‌ترین روش‌های تبلیغاتی دنیا محروم مانده بودند. اما مدتی پیش شرکت افراک در ایران توسط جمعی از کارشناسان آموزش دیده گوگل ادرورز راه‌اندازی گردید.

افراک امکان مدیریت اکانت گوگل ادرودز را برای نخستین بار در ایران فراهم کرده است. با استفاده از امکانات این مجموعه، هم اکنون شرکت‌ها و فروشگاه‌های ایرانی نیز می‌توانند همانند شرکت‌های خارجی تبلیغات خود را از طریق شرکت افراک در گوگل ادروردز نمایش دهند. کارشناسان شرکت افراک، پس از بررسی بر روی مشتریان و شرایط شرکت سفارش‌دهنده، هدف‌گذاری‌های لازم را انجام داده و طیف مشتریان مورد نظر سفارش‌دهنده را به وبسایت مورد نظر هدایت می‌کنند.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تبلیغ در گوگل برای ایرانیا آزاد شده ؟