ال جی کیو 6

قیمت ال جی کیو 6 و ال جی کیو 6 پلاس مشخص شد

یک منبع خبری در کره جنوبی به قیمت ال جی کیو 6 ( LG Q6) و ال جی کیو 6 پلاس اشاره کرده است، هر چند که هنوز نمی‌توان آن را به عنوان یک خبر موثق در نظر گرفت.

کمپانی ال جی به تازگی اولین مدل از گوشی‌های میان رده سری کیو 6 خود را معرفی کرد. ال جی کیو 6 ای، ال جی کیو 6 و ال جی کیو 6 پلاس گوشی‌های هوشمند جدید این کمپانی کره‌ای است.

شاید یکی از مهمترین ویژگی این سه مدل جدید، وجود صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی این دستگاه‌ها باشد که با نسبت تصویر 18:9 همراه شده است. نمایشگر این سه مدل از گوشی‌های هوشمند جدید ال جی ظاهر باریکی دارد که بسیار به پرچمدار فعلی ال جی جی 6 شبیه است.

اگرچه کمپانی ال جی تقریبا تمامی مشخصات مهم این سه اسمارت فون را اعلام کرده و تقریبا تاریخ عرضه آنها را مشخص کرده است؛ اما تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره قیمت ال جی کیو 6 و ال جی کیو 6 پلاس داده نشده است. با این حال، اخیرا گزارشی از منابع خبری کره منتشر شده که ممکن است برآوردی از قیمت این دستگاه را نشان دهد.

با استناد به iNews24، پس از عرضه این اسمارت فون‌ها، قیمت ال جی کیو 6 و ال جی کیو 6 پلاس به ترتیب 418 هزار وون و 499 هزار وون خواهد بود. با تبدیل این قیمت به دلار، این دو گوشی به ترتیب چیزی در حدود 363 و 433 دلار قیمت خواهند داشت. جالب اینجاست که در این خبر هیچ جزئیاتی از قیمت مدل رده پایین ال جی Q6α ارائه نشده است، مدلی که تنها از نظر مقدار رم و حافظه داخلی با دو گوشی دیگر تفاوت دارد.

البته این موضوع را باید در نظر داشته باشید که این قیمت‌ها برای عرضه در دیگر بازارهای جهانی و به خصوص بازارهای غربی با افزایش همراه خواهند بود، بنابراین انتظار می‌رود که قیمت ال جی کیو 6 در بازارهای جهانی چیزی در حدود 380 دلار بوده و همچنین ال جی کیو 6 پلاس با قیمت 450 دلار معامله شود.

مطمئنا این موضوع را به خوبی می‌دانید که این اطلاعات هنوز در حد و اندازه یک شایعه بوده و هیچ کدام به طور رسمی تایید نشده است. خوشبختانه برای فهمیدن آن، زمان زیادی لازم نخواهد بود؛ چراکه هر سه نسخه باید در اوایل ماه سپتامبر ( اواسط شهریور ماه) وارد بازارهای آسیایی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*