بنز E200 جدید

بنز E200 جدید به زودی به صورت رسمی وارد بازار ایران می‌شود

شنیده شده که خودروی بنز E200 جدید به زودی به صورت رسمی توسط شرکت ستاره ایران وارد بازار ایران می‌شود. در ادامه با ویژگی‌های این خودرو بیشتر آشنا خواهیم شد.

در آخرین روزهای سال گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه قرارداد واردات رسمی خودروهای مرسدس بنز E کلاس جدید با شرکت ستاره ایران امضا شده و در آینده نزدیک شاهد عرضه این خودروها در بازار کشورمان خواهیم بود.

بنز E200 جدید

اکنون در حالی که چند ماه از انتشار این خبرها در محافل خودرویی کشورمان می‌گذرد، به گوش می‌رسد که شرکت ستاره ایران اولین سفارش‌گذاری خودروهای مرسدس بنز E200 جدید را انجام داده و قرار است طی روزهای آینده 170 دستگاه از این خودرو به کشورمان برسد.

آن طور که در خبرها آمده، قرار است در برخی از بخش‌های خودرو، سفارشی‌سازی برای بازار ایران انجام شود. پیش از این نیز تعداد محدودی از خودروهای مرسدس بنز E کلاس اتاق W213 به گمرک ایران رسیده بود و پس از آمدن به نمایشگاه‌ها تا 800 میلیون تومان هم قیمت‌گذاری شد؛ اما تا به امروز نسخه شماره‌گذاری شده‌ای از این محصولات در خیابان‌های کشورمان مشاهده نشده است.

بنز E200 جدید

مشخصات فنی بنز E200 جدید

طبیعتا اگر شرکت ستاره ایران به دنبال موفقیت مرسدس بنز E200 جدید در بازار ایران باشد باید قیمت مناسبی را برای این خودرو تعیین کرده و بتواند با خودروهایی همچون بی ام و 530 آی رقابت کند. E200 اتاق W213 به پیشرانه 2 لیتری توربو با قدرت 183 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر مجهز است و شتاب صفر تا صد کیلومتر 7.7 ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد. گیربکس این خودرو از نوع 9G Tronic است که دارای تکنولوژی بسیار بالایی بوده و قدرت تولیدی توسط پیشرانه را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*