هواوی آنر 9

فروش یک میلیون دستگاه هواوی آنر 9 تنها در 28 روز اول

هواوی آنر 9 (Huawei Honor 9) آخرین پرچمدار برند آنر از کمپانی بزرگ هواوی است که به تازگی به بازارهای جهانی وارد شده و اکنون اطلاعات به دست آمده از فروش این دستگاه، رکورد جالبی را نشان می‌دهد.

هواوی در سال جاری گوشی هوشمند پرچمدار هواوی آنر 9 خود را اوایل ماه ژوئن در چین رونمایی کرد، گوشی هوشمندی که به یک نمایشگر 5.15 اینچی، پردازنده کرین 960 و یک دوربین دوگانه مجهز است. بعد از آن این کمپانی در انتهای ماه گذشته میلادی، گوشی هوشمند هواوی آنر 9 را رسما برای ورود به بازارهای اروپایی معرفی کرد و اکنون، تنها بعد از 28 روز از آغاز فروش این دستگاه، ژائو مینگ (Zhao Ming)، مدیر ارشد اجرایی این برند تابعه از کمپانی هواوی، اخبار هیجان انگیزی درباره فروش این اسمارت فون را به اشتراک گذاشته است.

ژائو مینگ اعلام کرده است که این شرکت در حال حاضر موفق شده تا در کمتر از یک ماه گذشته، بیش از یک میلیون دستگاه از گوشی هواوی آنر 9 را به فروش برساند. برای مقایسه بد نیست بدانید، چیزی در حدود 2 ماه طول کشید تا فروش هواوی آنر 8 به 1.5 میلیون دستگاه برسد.

فروش یک میلیون دستگاه از اسمارت فون هواوی آنر 9 باعث شد تا این برند بهترین عملکرد فروش خود را در این مدت تجربه کند و این موضوع باعث خرسندی مدیرعامل شرکت، ژائو مینگ، شده است.

البته این موفقیت در فروش هواوی آنر 9 باعث بروز مشکلاتی نیز شده است. این گوشی هوشمند در حال حاضر در تعداد کمی تولید شده، چراکه این شرکت انتظار چنین فروش بالایی از آن را نداشته است.

ژائو مینگ به دلیل مشکلات و کمبود موبایل هواوی آنر 9 در انبارهای این شرکت از طرفداران خود عذرخواهی کرده و این قول را به کاربران داده است تا به طور خستگی ناپذیری کار کنند تابتوانند سطح تولید این اسمارت فون را به سطح تقاضای بازار برسانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*