آیفون 8 آینه‌ای

آیفون 8 اپل در چهار رنگ مختلف خودنمایی می‌کند

هر روزی که می‌گذرد ما را به زمان رونمایی از آیفون 8 اپل نزدیک‌تر می‌کند، گوشی هوشمند پرچمداری که پیش‌بینی می‌شود بازار موبایل جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

آیفون 8 اپل که در دهمین سالگرد تولد آیفون معرفی می‌شود، اولین گوشی هوشمند غول کوپرتینو است که به یک صفحه نمایش اولد مجهز خواهد بود. آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره این دستگاه حاکی از آن است که احتمالا آیفون 8 اپل بدون ویژگی تاچ آی دی خودنمایی خواهد کرد.

نبود شناساگر اثر انگشت تاچ آی دی به معنای پایین آمدن امنیت گوشی‌های آیفون 8 نخواهد بود. انتظار می‌رود که اپل در مدل بعدی پرچمدار خود از تکنولوژی تشخیص چهره در دوربین جلو استفاده کند. این تکنولوژی منحصر به فردی است که به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد اپل، انقلابی را در این زمینه به وجود خواهد آورد.

آیفون 8 اپل

یکی دیگر از شایعاتی که به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده، نشان می‌دهد آیفون 8 اپل در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود که یکی از این رنگ‌ها جدید خواهد بود. این اطلاعات به لطف توئیت بنجامین گسکین (Benjamin Geskin) که تاکنون رندرهای زیادی از اپل آیفون 8 را ارائه داده، به دست آمده است.

یک منبع به گسکین گفته است که رنگ جدید انتخاب شده برای آیفون 8 اپل، یک سطح بازتاب انعکاسی درست به مانند یک آینه خواهد داشت. گسکین برای آنکه نشان دهد که این مدل جدید چگونه به نظر می‌رسد، تصاویری از آیفون 8 آینه‌ای را توئیت کرده است.

اگر منبع خبری گسکین درست گفته باشد، نیمی از شش گزینه رنگی فعلی برای آیفون 7 اپل و آیفون 7 پلاس در مدل آیفون 8 هرگز دیده نخواهند شد. این شش رنگ فعلی شامل رنگ‌های جت بلک، مشکی، نقره‌ای، طلایی، رزگلد و قرمز است.

این موضوع را در نظر داشته باشید که فعلا این خبر در حد و اندازه یک شایعه است؛ اما اگر این موضوع صحت داشته باشد، گمان می‌کنید که آیفون 8 اپل با یک سطح آینه‌ای چگونه به نظر برسد؟ آیا شما مایلید تا یکی از این نسخه‌های آیفون 8 را در اختیار داشته باشید؟ بخش نظرات زیر متعلق به شماست. نظر خود را با ما و دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فکر کنم این مدل آینه ای بیشتر به درد خانم ها بخوره تا آقایون