بهترین بازی های سال 2012

رفته رفته هرچه به پایان سال 2012 نزدیک تر می شویم جمع بندی ها و آمار های مختلفی از انواع تکنولوژی ها و دستاوردهای مهم علمی امسال از سوی وب سایت های مختلف منتشر می گردد.در این پست قصد داریم به معرفی 10 بازی برتر سال 2012 بپردازیم با ما همراه باشید.

Max Payne 3

این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود , زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد مکس پین حالا ۵ سال به سنش اضافه شده و کارآگاهی بازنشته است که پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش بد و بدتر شده و اکنون در سائوپائولو برزیل است و باید با دشمنانی پر از خشونت در دنیایی آشفته و مملو از فساد با مردمی خون ریز زندگی ‌کند و راه خود  را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راهی برای فرار بجوید.

Call of Duty Black Ops 2

داستان بازی توسط اقای David Goyer خالق اثرهایی چون شوالیه تاریکی و آغاز بتمن نوشته شده است و اینگونه است که در دهه ۸۰ در اواخر جنگ سرد و مدت زمان بیشتری از اتفاقات بازی در سال ۲۰۲۵ انجام میشود و ادامه سری قبلی این بازی یعنی Black Ops است که جان کندی به دست میسون کشته نشده است و بازی بر طبق خاطرات فرانک وودز که اکنون پیرمردی شده است پیش میرود. جنگ بین چین و آمریکا است چون چین صاحب ۹۵% خاکهای جهان شده و آمریکا برای ساخت سلاح و دیگر احتیاجات خود نیاز به عناصر طبیعی مانند اهن , سرب , باروت و دیگر عناصر دارد , چین حاضر به معامله با آمریکا برای فروش این عناصر نشده و جنگ بین این دو کشور اتش گرفته است. که این جنگ با دشمنی های رائول مندز با هک رباتهای هر دو کشور و به جان هم انداختن بیشتر این دو کشور بیشتر شده است تا در این میان رائول مندز به سود های خود برسد.

Medal of Honor: Warfighter

Medal Of Honor : Warfighter نسخه جدید بازی مدال افتخار نام دارد که بعد از موفق شدن نسخه قبلی و جلب رضایت مشتریان و دوستاداران بازی های اکشن سازندگان این بازی به دنبال نسخه بعدی آن رفته تا جای خود را در صنعت بازی سازی محکم تر کنند. این بازی با استفاده از موتور گرافیکی Frostbite 2.0 که برای ساخت بازی Battlefield 3 استفاده شده بود، مورد استفاده قرار گرفت شده است و محصول شرکت تیم بازی سازی DICE است

Spec Ops: The Line

بازی Spec Ops: The Line یک بازی سبک سوم شخص اکشن میباشد که Yager Development تولید کننده این بازی و همچنین شرکت ۲ K Games منتشر کننده این بازی است. ویژگی اصلی این بازی قابلیت بازی آنلاین بازی است که میتوان گفت بیشتر از بخش تک نفره، روی بخش چند نفره و آنلاین بازی کار شده است. کاراکتر بازی Captain Walker نام دارد و داستان بازی نیز در دبی اتفاق می‌افتد. بازی از گرافیک خیره کننده ای برخوردار است و صداگذاری بازی نیز بسیار هماهنگ و واقعی کار شده است به گونه ای که تداعی یک صحنه واقعی با افراد واقعی برای شما رخ میدهد.

Assassin’s Creed III

به گفته ی خود Ubisoft پروژه ی بازی Assassin’s Creed  III  بزرگترین پروژه تاریخ Ubisoft بود که سه سال در ۶ استدویو وقت برده است. این بازی با یک موتور کاملا جدید ساخته شده و گرافیک و هوش مصنوعی خیره کننده ای دارد.
بازی طی سال های ۱۷۵۳ تا ۱۷۸۳ روایت می شود  و شما در این بازی در نقش یک Assassin به نام Connor  ایفای نقش خواهیم کرد و داستان بازی درزمان انقلاب آمریکا و جنگ با انگلیسی‌ها رخ می‌دهد Connor  بعد از هم پیمان شدن پدرش با دولت انگلیس علیه او موضع می گیرد و داستان بازی را میسازد. بازی در دو شهر مهم قرن ۱۸ آمریکا نیویورک و بوستون رخ میدهد که حوادثی همچون کشتن ۶ غیر نظامی در ۵ مارس ۱۷۷۰ به دست نظامیان بریتانیا در پی اعتراضات مردم , در ۱۶ دسامبر ۱۷۷۴ دولت بریتانیا قوانین سنگینی وضع کرد که باعث اشوب های فراوانی شد , ۲۱ سپتامبر ۱۷۷۶ آتش سوزی بسیار بزرگی رخ داد و بیشتر شهر نیویورک در آتش سوخت و مردم اواره رو به خلاف اوردند که باعث وخیم شدن اوضاع آمریکا شد که Assassinها دیگر نتوانستند صبر کنند و راه خود را دوباره از سر گرفته تا این شر جدید را بخوابانند.

NFS : Most Wanted 2

کمپانی EA  اعلام کرده است که میخواهد با ساخت نسخه جدید این بازی خاطرات گذشته را زنده کند ، طراحان و مدیران این پروژه اعلام کردند Most Wanted 2 میتواند یکی از بهترین بازی های racing برای کنسول XBOX360  در چندین سال اخیر باشد و ما میخواهیم این را ثابت کنیم. تنها جزئیاتی که مدیران ساخت بازی به آن اشاره کردن این است که شما در NFS MW2 شاهد مسابقات هیجان انگیز ، فرار از دست قانون ، به هم ریختن خیابانها و عبور از بین ماموران پلیس و ضرب و شتم کردن ماشینهایی که در مسیر شما قرار دارند کرده است ، این همان گیم پلی است که شما در نسخه قبلی به چشم دیدید و اینبار میخواهیم همان اتفاقات را برای شما به نمایش بگذاریم ام اینبار با اتوموبیل های جدید ، گرافیک زیبا , داستانی خطی و هیجان انگیز ، امیدواریم بتوانیم خاطره بازی MW  را برای گیمر ها تازه کنیم.

Hitman: Absolution

اسم این قابلیت Instinct است Insitinct به معنای غریزست و در این بازی غریزه ی هیتمن و هوش طبیعی اش قابلیت این کار را دارد. مامور۴۷ برای انتقام برگشته است، اما از چه کسی؟او در این نسخه تنهاست و حتی تنها رفیق و همراه قدیمیش یعنی دایانا هم دیگر با او نیست.اومثل همیشه با سَری تراشیده و با کت و شلوار اتو کشیده در حال انجام وظیفست ولی یکی از تفاوت های داستان این نسخه با دیگر نسخه ها این است که مامور ۴۷ برای خودش کار میکند و از کسی پروند های قتل نمیگیرد، باید از خودش محافظت کند تا از این توطئه جان سالم بدر ببرد.

Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier

بازی در سال ۲۰۳۰ اتفاق می افتد که لباس سربازها به لطف استفاده از تکنولوژی نانو بسیار سبک است که سرباز به راحتی می تواند در آن حرکت کند و وظیفه شما این است که حمله سختی توسط اصلاح طلبان روسیه شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

PES 13 :

Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت.

Far Cry 3 :

Ubisoft با Far Cry 3 مبارزات بی پایانی خلق کرده و به شما این اجازه را می دهد که هر طور که می خواهید با دشمنان مبارزه کنید. مثلاً از فاصله دور با اسلحه تک تیرانداز حساب آن ها را برسید، با اسلحه خود به دل دشمن بزنید و همه را به گلوله ببندید و یا یک C4 به جیپ وصل کنید و آن را با سرعت به مرکز پایگاه دشمن بفرستید. اما تمام این مبارزات به یک داستان اصلی وابسته هستند. داستان، دیگر همانند Far Cry 2 سیاسی نیست و بیشتر شخصی است و پیرامون خشونت و دیوانگی و شخصیت هایی که همه آن ها مشکلی در مغز خود دارند، روایت می شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*