گوشی ال جی کیو 6 دو روز قبل از معرفی رسمی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

گوشی ال جی کیو 6 قبل از معرفی رسمی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

گوشی ال جی کیو 6 یا همان ال جی جی 6 مینی، فردا به طور رسمی معرفی خواهد شد؛ اما با انتشار لیست بنچمارک از این دستگاه، اطلاعات تازه‌ای به دست آمده است.

به‌تازگی اطلاعاتی در مورد گوشی ال جی کیو 6 (LG Q6) به‌بیرون درز کرده است که مشخصات بیشتری از این دستگاه را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ال جی قصد دارد فردا برند جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را به بازار معرفی کند، گوشی هوشمندی که گفته می‌شود یک نسخه مینی از پرچمدار ال جی جی 6 است.

تاکنون اطلاعات چندانی از این دستگاه مشخص نشده بود، اما به لطف لیست منتشر شده در بنچمارک گیک‌بنچ، این فرصت داده شد تا جزئیات بیشتری درباره گوشی ال جی جی 6 مینی یا همان ال جی کیو 6 بدانیم.

گوشی ال جی کیو 6

گزارش‌های اولیه درباره گوشی ال جی کیو 6 یا همان ال جی جی 6 مینی به این نکته اشاره داشتند که این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر 5.4 اینچی، 3 گیگابایت حافظه رم و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

در حال حاضر و به‌لطف لیست بنچمارکی که از این گوشی در گیک‌بنچ منتشر شده، جزئیات جدیدی به‌دست آمده است. موبایل ال جی کیو 6 به پردازنده اسنپدراگون 430 کوالکام مجهز خواهد بود. پردازنده‌ای هشت هسته‌ای که با سرعت 1.4 گیگاهرتز، داده‌ها را پردازش خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج می‌شود.

گوشی ال جی کیو 6 در پایگاه داده ای این بنچمارک با شماره مدل LG-M700 به ثبت رسیده است، اما این لیست مربوط به 27 مارس (7 فروردین ماه) گذشته است. با این وجود، این احتمال وجود دارد که تفاوت چندانی بین نمونه اولیه و دستگاهی که در نهایت به بازار وارد می‌شود، وجود نداشته باشد.

باید منتظر بود و دید که این کمپانی کره‌ای با برند جدیدی که برای طرفداران خود در نظر گرفته، چه گوشی هوشمندی را روانه بازار خواهد کرد؟ با گجت نیوز همراه باشید. با رونمایی رسمی از این دستگاه، همه چیز روشن خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*