ارتباط نیکولا تسلا با موجودات فضایی

ارتباط نیکولا تسلا با موجودات فضایی ؛ نابغه ای که قادر بود صدای بیگانگان را بشنود!

این روزها کمتر کسی را می‌توان یافت که با نام نیکولا تسلا (Nikola Tesla) غریبه باشد؛ نویسنده زندگینامه او، از ارتباط نیکولا تسلا با موجودات فضایی خبر می‌دهد!

نیکولا تسلا در مواردی بسیار، صدای مکالمه موجوداتی را می‌شنید که در اطراف او حضور نداشتند! او این صدا را همچون مکالمه گروهی از مردم با همدیگر توصیف می‌کرد. تسلا از این مکالمات، یادداشت‌برداری می‌کرد و معتقد بود که موجودات هوشمند سایر سیارات در حال صحبت کردن با همدیگر هستند! او با وجود آنکه از زبان مکالمه آنان بی‌اطلاع بود، همواره حس می‌کرد قادر است صدای بیگانگان را بشنود.

تیم اسوارتز (Tim R. Swartz) به عنوان نویسنده زندگینامه نیکولا تسلا ، در کتاب زندگینامه این نابغه بزرگ آورده که او به احتمال فراوان با موجوداتی از سایر کرات در ارتباط بوده است. فهرست دستاورد‌ها و اکتشافات نیکولا تسلا، بسیار پیش‌تر از تصورات مردمان آن زمان بوده و احتمالا علت نبوغ مثال‌زدنی او را می‌بایست در زمینه‌های اسرارآمیزی جستجو کنیم! اما فرضیه ارتباط نیکولا تسلا با موجودات فضایی تا چه اندازه جدی است؟

این فرضیه، موضوعات اسرارآمیز مرتبط با زندگی و اکتشافات نیکولا تسلا را به چالش وامی‌دارد. گفته می‌شود که بخش بزرگی از اسناد و یادداشت‌های او توسط دولت آمریکا مصادره گردیده و بسیاری از مردم نیز بر این باورند که دستاوردهای خارق‌العاده او، احتمالا برای منافع صنعت خطرناک بوده است.

یکی از عجیب‌ترین بخش‌های زندگی نیکولا تسلا لحظه کشف اولین سیگنال‌های رادیویی بیگانه بود! به نقل از کتاب زندگینامه نیکولا تسلا به نوشته تیم اسوارتز، او در حال آزمایش‌ یکی از جدیدترین اختراعات خود بود که ناگهان متوجه انتقال سیگنال‌های رادیویی عجیب و غریبی شد که به عقیده او، منبعی فرازمینی داشتند. پس از این رویداد، تسلا تصمیم گرفت با حساسیت بیشتری، گیرنده‌های رادیویی قدرتمندی را بسازد تا این سیگنال‌های رادیویی را رمزگشایی نماید. در واقع این رویداد، آغازی بر ارتباط نیکولا تسلا با موجودات فضایی بود!

ارتباط نیکولا تسلا با موجودات فضایی

پس از ساخت این گیرنده‌های قدرتمند، تسلا اظهارات عجیب و غریبی در این‌باره کرد. تیم اسوارتز در یک مصاحبه مطبوعاتی، اظهارات تسلا را اینگونه تشریح کرد:

نیکولا تسلا با آزمایش اختراع جدیدش، به این باور رسیده بود که موجودات سیاره‌‌های بیگانه در حال برقراری ارتباط با زمینیان هستند. پس از این رویداد، او تصمیم گرفت گیرنده‌های رادیویی قوی‌تری بسازد تا این سیگنال‌ها را رمزگشایی نماید. در واقع او سعی داشت همان سیگنال‌های رادیویی را با کیفیت بهتری بشنود؛ اما در ادامه، شنیدن صدای موجودات فضایی نیکولا تسلا را متحیر ساخت! تسلا معتقد بود که بیگانگان در حال صحبت با ما هستند، او با وجود آنکه با زبان ارتباطی آنان نا آشنا بود، کاملا می‌توانست آنان را درک کند. تسلا در یادداشت‌های خود آورده بود که موجودات دیگر سیارات به طور مداوم در حال صحبت با سایر سیاره‌ها همسایه هستند.

در آن زمان، دانشمندان بر این باور بودند که سیاره مریخ، مکانی برای زندگی موجودات فرازمینی است؛ از همین رو تسلا نیز معتقد بود که منشا این پیام‌های صوتی سیاره سرخ بوده و آنان سعی در برقراری ارتباط با ما دارند.

سوابق مهم‌ترین فعالیت‌های نیکولا تسلا، در دست ارتش ایالات متحده است. با این حال تیم اسوارتز ادعا می‌کند که توانسته تعدادی از این اسناد خصوصی را در سال 1976 و در جریان یک مزایده به دست آورد. به عقیده این نویسنده، اطلاعات حیاتی و ارزشمند نیکولا تسلا برای زمینیان، به علت فعالیت‌های مردان سیاه پوش (Men in Black) از دسترس خارج هستند. مردان سیاه پوش یکی از پر رنگ‌ترین نقش‌ها را در نظریه‌های توطئه بازی می‌کنند. او مردی با کت و شلوار مشکی رنگ است و بر رویدادهای مرتبط با موجودات فرازمینی، پوشش می‌گذارد. مرد سیاه پوش در بسیاری از این اتفاقات حضور دارد و برای سازمان‌هایی ناشناخته کار می‌کند؛ این مسئله تا جایی پیشروی می‌کند که برخی از طرفداران تئوری توطئه می‌گویند که مردان سیاه‌پوش، در واقع همان بیگانگان هستند!

با استناد به نشنال جئوگرافیک (National Geographic)، بسیاری از فعالیت‌های نیکولا تسلا توسط دولت زیرنظر قرار داشت و پس از مرگ وی، توسط ارتش ایالات متحده مصادره شد. بعدها اموال و دارایی‌های او به خانواده‌ش بازگردانده شد و برخی از اختراعات او در موزه تسلا و در سال 1950 به نمایش عموم درآمد. اما هنوز هم برخی از نوشته‌ها و یادداشت‌های نیکولا تسلا به صورت مخفیانه توسط دولت نگهداری می‌شود.

ارتباط نیکولا تسلا با موجودات فضایی

نیکولا تسلا اختراعات چشم‌گیر و بسیار پیشرفته‌تری را نسبت به زمان خود داشته است که از جمله آنان می‌توان به اکتشافات پیشگامانه‌ای همچون ارتباطات رادیویی بی‌سیم، موتور، توربین، هلیکوپتر، فلورسنت، لامپ‌های نئون، اشعه X و اژدرهای آبی اشاره کرد. نیکولا تسلا تا زمان مرگش، تعداد 700 اختراع از خود بر جای گذاشت. ارتباط نیکولا تسلا با موجودات فضایی مضووعی قابل تامل و به عقیده بسیاری از مردم، امکان‌پذیر است. در اینجا توجه شما را به اظهارات نیکولا تسلا در پی این رویداد جلب می‌کنیم:

من هرگز احساسات اولیه خود را ضمن مواجه شدن با این پدیده فراموش نمی‌کنم؛ چرا که در همان مشاهدات اولیه، تصور می‌کردم که عواقبی پیش‌بینی نشده در انتظار مردمان زمین است. کمی بعد به این نتیجه رسیدم که بشریت در آستانه یک دستاورد و اکتشاف بی‌سابقه است. مشاهدات اولیه من بسیار ترسناک بود؛ چرا که در مورد این سیگنال‌ها هیچ چیز به درستی روشن و واضح نبود. این رویداد، برای اولین بار در آزمایشگاه شخصی من و در تاریکی شب اتفاق افتاد. در آن زمان، تصور اینکه سیگنال‌های مذکور به صورت کنترل‌شده و از سوی موجوداتی دیگر باشند، برای من غیرقابل تصور بود.

من با یادداشت‌برداری از این سیگنال‌ها، متوجه بروز تغییراتی در بازه‌های زمانی مختلف شدم، حتی در مواردی نظم و اعداد ریاضی را نیز می‌توان در آنان جستجو کرد؛ اما به هیچ گونه‌ای توسط راهکارهای علمی فعلی قابل بیان نبود. البته من با جریان‌ها و سیگنال‌هایی که توسط خورشید یا زمین تولید می‌شوند آشنایی دارم؛ از این جهت اطمینان دارم که هیچ یک از این‌ها منشا اصلی سیگنال‌های مذکور نیستند.

حتی تغییرات و اختلالات اتمسفری زمین نیز نمی‌ـوانند منشا این سیگنال‌های اسرارآمیز باشند؛ چرا که ماهیت آزمایش‌های من چنین مسئله‌ای را به کلی رد می‌کند. از این، در برخی موارد تصور می‌کنم که سیگنال‌های مذکور توسط موجوداتی هوشمند در حال کنترل شدن هستند.

اگرچه فرصت و دانش کافی برای رمزگشایی این پیام‌ها وجود ندارد؛ اما اطمینان دارم که این رویداد تصادفی نیست. این احساس به طور مداوم در من رشد می‌کند که من اولین فردی هستم که موفق به شنیدن صدای موجودات فضایی شده است. به احتمال فراوان، انتقال این سیگنال از سوی آنان با هدفی خاص انجام گرفته است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا فرضیه ارتباط نیکولا تسلا با موجودات فضایی قابل پذیرش است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

49 دیدگاه

  1. نمیدونم واقعا این فرازمینیها وجود دارند یا نه؟ اگه هستند این همه مخفی کاری برای چیه؟

  2. سلام خدمت شما
    اگر مایل بودید ایمیل بفرستم در ارتباط باشیم

  3. بنظرم این دانشمندا خیلی جلوتر عصر خودشون بودن و وجود فرازمینی ها یه مسئله ی کاملا منطقیه…ذهن محدود ما انسانها چیزی که نتونه هضم کنه رو رد میکنه ولی دلیل نمیشه ک اون چیز وجود نداشته باشه…بوجود اومدن موجودات هوشمند تو شرایط زیستی متفاوت یچیز منطقیه…کائنات و نیرویی ماورایی ک ما انسانهارو بوجود اورده قطعا قدرت بوجود اوردن موجوداتی هوشمند دیگرو داره…چیزی که انسانها بهش میگن خرافات بنظرم یه علمیه که هنوز درکش برای خیلیا سخته…بشر ۵۰۰ سال پیش میخندید به اینکه یکروز بشه با دستگاهی (تلفن همراه) انسانهارو از اون سر دنیا بشه دید و شنید ولی الان این موضوع برای همه ی ما حل شدست و چیز عجیبی نیس…قطعا یروزی هم میاد ک ما با موجودات فضایی اشنا میشیم و زیستگاه هاشون رو پیدا میکنیم

  4. دین.چیز مزخرفی اگه نیست پس چرا من انقدر خوشحالم و خدا دارم حتی بدون دین درکل دین عقیده بک انسان یا یک پیامبر که شما هارو مجبوراز اون عقیده کرده اگ راست می گید ازاد باشید حتی زکریارازی هم قران شما مسلمان رو نقض کرده ولی هیچ جاازش حرفی زده نمیشه تحدی قران هم جواب داده 1000ایه هم اورده دین فقط یه زمانی تو این سیاره نیاز بود الان به بیشتر از دین نیاز داریم استدلال و علم دین تقلید تقلید هم واس بچه هاس که قدرت تشخیص ندارن ولی اوم بزرگ تشخیص واستدلال دارن حتی خود محمد هم استدلال داشت تقلید نمیکرد کلی پیروانش احمق بودن از استدلال محمد تقلید می کردن می کنن

  5. سلام بله درسته❤
    من خودمم شاهد این مسائل بوده ام.
    به دور از جهل عهده ای که اینجا همه چیزو به دین.. ربط میدهند و خود نادانند و با ذهن کوچک و دنیای کوچک خودشان یگران را ابله فرض میکنند؛
    بسیارند افرادی در سراسر دنیا که هم ماوراء و انواع کارهای متافیزیکی را تجربه کرده اند و این قدرتها را دارند و هم فضایی ها را دیده اند.
    برای اون آقای متعصب الکی خوش هم ک نظرات مزخرفی داده اند نیز بسیاااار متاسفم.
    بنده خدا برو علمت را زیاد کن
    و روحت را بزرگ/
    وقتی عقل کار میکند که پرده تعصب از جلو چشم و عقلت کنار رفته باشد.

  6. بنده میتونم کمکتون کنم.

  7. سلام دوستان منم مشاهده کردم

  8. دوستان سلام.احتمال اینکه اقای تسلا زنده باشه زیاده چه بهتر از خودمون چیزیو تفسیر نکنیم وبه خودشون مراجعه کنیم.دوستتون دارم.

  9. جوانمرد جان از کی تا حالا بیوه زن، فحش محسوب میشه؟ مشخصه چه فرهنگی دارید شما

  10. سلام دوست عزیز من یک روز قول میدم صدای فرازمینی رو ضبط کنم و به همه مردم جهان بگم مجودات فرازمینی با انسان ها کاریی ندارند

  11. اراجیفی به نام موجودات فرازمینی و آدم فضایی و یوفو و… نظریه مزخرف نسبیت از یک جیره خور نادان(کافیست زندگی نامه ی انیشتین و کمال الملک و چنین افرادی را با دقت و بدون غرض ورزی بخوانید و با آثار به جامانده و منتسب به ایشان جمع بزنید، بررسی دقیق این روایات با عقل سلیم و مطابقت با سایر شواهد، نهایت به نتیجه ای می رسید خلاف آنچه بین عموم مردم باورانده و جزیی از تاریخ جعلی ندست ساز ظام سلطه شده)و نمونه های فراوان دیگر چون استیون هاوکینگ، که همگی مهره های سرباز شطرنج نظام جهل و تاریکی هستند.البته ملکه بریتانیا(زن بیوه ، مادر مذهبی ماسون ها)نقش خود را در این توطئه به خوبی ایفا کردند (توطئه ی محو خدا به عنوان آفریننده و تمسخر حقیقت الهی)و خدمتی صادقانه به ارباب تاریکی ارائه نمودند.

    متاسفانه هجوم تاریکی آنچنان گسترده شده و با ایجاد روش های نوین طی قرون گذشته و البته اکنون با واگیردار کردن تولیدات تکنولوژی بین تمام مردم دنیا، (و ایجاد شبکه های عظیم رسانه ای ، سازمان های مرموز ناسا و…)قدرت تفکر بشر را نابود کرده است.
    کافیست فقط ترجمه ی سطحی قرآن را بخوانید و با این چرندیات رواج داده شده به نام علوم تجربی مقایسه کنید، آنگاه به دروغ های شیادان نظام ماسونی جهل و تاریکی پی می برید، اولین حقیقت اینست که پای هیچ بشری باعنوان فضانورد، به ماه نرسیده و حتی از زمین خارج نشده است.(درباره معراج حضرت محمد بخوانید)
    قرون وسطی و قبل از آن در اروپا و عربستان، جهل ساده وجود داشت. در جزیره ی منحوس انگلیس، وحشی ترین موجودات شبیه بشر، زندگی میکردند، که حتی امپراطوری روم باستان هم از مهارشان عاجز بود. حالا با جعل تاریخ، و سرقت های علمی فراوان و…
    اما اکنون در عصر تکنولوژی، همه را دچار جهل مرکب کردند(اولین دلیل اثبات جهل مرکب، انکار آن هست، مخصوصا توسط افرادی که تحصیلات آکادمیک دارند که زیر بنای توسعه اش نظام سلطه ی انگلستان و … می باشد.)

    آیا باور کردن راحت تلقین ذهنی بیگانگان بهترست یا راه دشوار اندیشیدن و پژوهش و رسیدن به حقیقت؟

    به امید روز رهایی از چنگال اهریمن جهل و تاریکی

    • درود بر شما
      دوست عزیز با این تفاسیر شما عقیده دارید که حیات فقط بر روی زمین شکل گرفته و در دریای بیکران کائنات هیچ اثری از زندگی نیست ؟
      به نظرتون این تفکر منطقیه ؟

      • کائنات از چه دیگاهی؟
        دیدگاه الهی، آنچه در کتاب های آسمانی(البته بدون تحریف، مانند انجیل بارنابا) و روایات الهی و امامان شیعه هست یا آنچه دست ساخته ی چند صد ساله ی اخیر، عده ای دروغگو و ماسون رذل؟
        متاسفانه پروژه ی نفوذ و برانداز ، به قدری کامل انجام شده، که کمتر کسی حتی به آن باور دارد، چه رسد به بیان و آزاد اندیشی

        بی اغراق، همه میدانیم (حتی دانشمندان غربی و منکر خدا) اکنون در عالم ماده زندگی میکنیم و این عالم شرایط و قوانین خاص خود را دارد و برای هیچ کس استثنایی نیست، مگر به خواسته ی طراح و سازنده اش( معجزات و کرامات، زنده کردن مرده و شفای کور مادرزادو…)

        فقط 2 چیز وجود دارد
        1.واقعیت
        2.حقیقت
        ابتدا باید این دو را از هم تشخیص داد، سپس به تمام سئوالات، حتی به ظاهر بی پاسخ جواب داد.
        حیات موجودات، بسیار فراتر از تصور و فهم است، علوم ناقص تجربی بشری، تا کنون پی به ذره ای از آن برده.
        منطق یعنی آنچه ذهن ما طبق مفاهیمی که از قبل دارد، یا میپذیرد، نتیجه گیری کند.
        سئوال: آیا اگر حقیقتی را بیان کنیم و ذهن فردی نپذیرد، آن حقیقت وجود ندارد؟یا تفکری غیر منطقی ست؟
        مثال مشهور سیم برق

        • متاسفانه بنده پاسخ پرسشم رو نگرفتم، ضمن احترام به عقاید مذهبی شما ، در این مورد دلیلی نداره که همش پای دین رو وسط می کشید؛ اجازه بدید مذهب یک موضوع شخصی بین خودمون و پروردگار یکتا باشه. پرسش من واضحه ، ایا از نظر منطقی درست هست که بگیم در این هستی بی انتها ما تنها مخلوقات خداوند هستیم؟
          ممنون میشم کوتاه پاسخ بدید

          • دلیلی نداره که همش پای دین رو وسط می کشید
            ایا از نظر منطقی درست هست که بگیم در این هستی بی انتها ما تنها مخلوقات خداوند هستیم؟
            1.واقعیت
            2.حقیقت
            ابتدا باید این دو را از هم تشخیص داد، سپس به تمام سئوالات، حتی به ظاهر بی پاسخ جواب داد.
            حیات موجودات، بسیار فراتر از تصور و فهم است، علوم ناقص تجربی بشری، تا کنون پی به ذره ای از آن برده
            یا همه چیز ربط به یک خالق دارد، یا ندارد.
            ما تنها نیستیم، اطراف شما انواع مخلوقات هستند(منظور غیر از جنیان)که با چشم طبیعی دیده نمی شوند. بعضی با میکروسکوپ، برخی با نمایانگر امواج و شاید نیروی روحی شما(مانند کسانی که به راحتی جن می بینند).
            هر لحظه موجودات فرازمینی(تعبیر کتاب های آسمانی، فرشته)به زمین آمد و رفت دارند.از آسمان های بالاتر
            با یک دوره ریاضت ساده هم می شود، چیزهایی دید.
            گول عناوین پروفسور و نابغه و… را نخورید، شما هم نابغه اید، در صورتیکه درست بیاندیشید و از طراح و سازنده ی اصلی، کمک بخواهید، نه از بدل ها
            موفق باشید.

            • بازهم به پرسش بنده پاسخ ندادید
              پیروز باشید

              • لطفا با دقت و فرصت متن بالا را بخوانید.
                ما تنها نیستیم، انواع نژاد جنیان در همین زمین، زندگی می کنند، البته نه به سبک نمایش هالیوود.
                دیدن جن هم فضیلت، یا نیروی برتر نیست.

                موجودات دیگر و با جنسی دیگر هم، در انواع و تعداد زیاد، دائم در گذر هستند.

                موجودات فضایی تخیل و جزیی از توطتئه ی توهم نظام سلطه ی اهریمن هست.
                اگر ناسا و دانشمندانش(دروغگوهای مزدور ماسون) و هالیوود راست گو هستند، فضا، لباس فضایی، سفینه فضایی، خلاء، دوربین های عوام فریب گوپرو
                حتما محمد(ص) با معراج دروغگوست.

                در پناه خدا، سلامت و موفق باشید.

          • دوسداررید تواین زمینه باهم مبادله اطلاعات کنیم

    • سلام.رد مساعل علمی درک شهودی لازم است.ورد مساعل دینی نیاز به درک فکری دارد از انجا که عقل ادمی دارای نقص میباشد ودرک فکری وشهودی نیاز به عقل دارد.دریافتهای بشری نیز دارای نقص هستند.وبه یقین نمیتوان بر هر دو صحه گزارد.

    • من موجودات فرا زمینی را کاملا باور دارم چون با موارد شگفت انگیزی برخورد داشته ام

    • توروخدا دیگه از موتوری جنس نگیر باشه

  12. جنیان همان فرازمنیان هستند در بعدی دیگر از مکان و زمان زندگی می کنند حالا چه فرقی داره بهشون بگیم جن یا آدم فضایی با واژه ها بازی نکنیم

  13. تسلا خبرنداشت که انها که با او مرتبط هستند نابغه هایی ازاصحاب حضرت امام زمان هستند نه موجودات فضایی ودلایلی دارم ومطالبی که برخی از بزرگان درسالهای قبل پنجاه گفتند ازموباییل تصویری گرفته تا ماشین پرنده ضدجاذبه باسرعت

  14. عقیده من نسبت به این مسئله مثبت هست اما این جواب تایید کننده خیلی پیچیده تر از واقیعت امروز است چون امروزه هم خوده فرازمینیان مخفی موندن هم 90% اعطاعات موجود در رابطه با هاشون توسط ایالات متحده به صورت اسناد خاموش مونده، و خیلی راحت هم میشه موجودیت این بیگانگان رو ثابت کرد اگر نگاهی به تاریخ گذشته زمین و کتبات،کتیبه ها سازه ها اکتشافات مرموز و پیشرفتای غیره منتظره در تاریخ و در پایان میتوان مقدسات مختلف حزب ها رو از شاخه همین بیگانگان دریافت.

  15. عجوبه ایی بوده این تسلا ، آیا کتاب سرگذشتش ترجمه شده ؟؟؟