مشخصات موتو زد 2 فورس

مشخصات موتو زد 2 فورس در بنچمارک آنتوتو؛ دوربین دوگانه بازهم تایید شد

مشخصات موتو زد 2 فورس (Moto Z2 Force)، نسل جدید پرچمدار موتورولا در بنچمارک معتبر آنتوتو رویت شد که دوربین دوگانه و چیپست اسنپدراگون 835 را تایید می‌کند. این محصول احتمالا اوایل مرداد ماه معرفی خواهد شد.

موتورولا در نظر دارد طی یک رویداد خبری در نیویورک سیتی و در تاریخ 25 جولای (3 مرداد ماه) از دومین نسل پرچمدار قدرتمند خود، موتو زد 2 فورس رونمایی کند. امروز، مشخصات موتو زد 2 فورس در وب سایت امتیازگیری AnTuTu رویت شد که حاوی شماره مدل XT-1789-05 است. پیش از آن که ما به مشخصات فنی این گوشی بپردازیم، ما فرض را بر این می‌گیریم که یک نمایشگر 5.5 اینچی آمولد بر روی قاب جلویی دومین نسل موتو زد فورس قرار خواهد داشت. این دقیقا هم اندازه با نسل نخست گوشی مذکور است که سال گذشته به عرضه رسید.

مشخصات موتو زد 2 فورس

مشخصات موتو زد 2 فورس

مشخصات گوشی Moto Z2 Force در AnTuTu

به نقل از آنتوتو، وضوح نمایشگر این تلفن اندرویدی موتورولا 1440×2560 پیکسل، معادل QHD است. چیپست بالارده و قدرتمند اسنپدراگون 835 قدرت‌بخش سخت افزار این گوشی خواهد بود که شامل یک پردازنده 8 هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 می‌شود. این مدل رویت شده در آنتوتو همراه با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آزموده شده است، ولی ما حدس می‌زنیم یک مدل ارزان قیمت‌تر مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی از این گوشی نیز در دست تولید باشد.

از دیگر مشخصات موتو زد 2 فورس با توجه به تصاویر به بیرون درز پیدا کرده از آن می‌توان به دوربین دوگانه پشتی اشاره کرد. هرچند در گذشته ما بر این باور بودیم که هر دو سنسورهای آن 12 مگاپیکسلی هستند، اما آنتوتو خبر از دو سنسور 12 + 5 مگاپیکسلی می‌دهد. این درحالیست که نسل پیشین موتو زد فورس از یک دوربین 21 مگاپیکسلی تک لنزی استفاده می‌کرد. البته نباید فراموش کنیم که در راس بخش نرم افزاری این گوشی نیز اندروید 7.1.1 نوقا قرار دارد.

لازم به ذکر است گجت نیوز مراسم رونمایی از این محصول را پوشش خبری خواهد داد. ما را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*