پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam Go E1Z

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam Go E1Z معرفی شد

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam Go E1Z با قابلیت سازگاری با USB معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعدد این محصول درخشان بیشتر آشنا می‌شویم.

این محصول جدید می‌تواند تصاویر را در سایز مشابه تلویزیون تا حداکثر 120 اینچ نمایش دهد. پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam Go E1Z دارای یک درگاه USB است و از قابلیت plug-and-play برای دستگاه‌های اندروید و ویندوز پشتیبانی می‌کند. ZenBeam Go E1Z درخشان‌ترین پروژکتور جیبی جهان بوده و دارای یک باتری 6400 میلی‌آمپر‌ساعتی است که تا 5 ساعت می‌تواند به فعالیت بپردازد. این پروژکتور همچنین می‌تواند به عنوان یک پاوربانک برای شارژ ابزارهای قابل حمل استفاده شود.

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam Go E1Z

کوچک و جمع و جور، طراحی بی‌نظیر با کسب چندین جایزه معتبر

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam Go E1Z با طراحی شیک و بی‌نظیر خود تنها 307 گرم وزن دارد و دارای ابعادی بسیار کوچک معادل 110x83x29 میلی‌متر می‌باشد. این پروژکتور از همان الگوی Zen پیروی می‌کند و دارای یک شاسی یکپارچه با آلیاژ آلومینیوم و کلاهک لنز با پرداخت فلزی و لبه‌های الماسی با پرداخت شن می‌باشد. ZenBeam Go E1Z به سبب طراحی بی‌نظیر، جوایز زیادی را مانند iF Design، Red Dot Design و Good Design award از آن خود کرده است.

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam Go E1Z

نمایش درخشان و زنده تصاویر در وضوح WVGA با پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam Go E1Z

ZenBeam Go E1Z دارای منبع روشنایی  Eco-LED با درخشندگی 150 لومن و طول عمر 300 هزار ساعت می‌باشد که به کاهش هزینه‌های جانبی کمک می‌کند. این پروژکتور دارای قابلیت روشن/خاموش سریع بوده و نیازی به گرم کردن منبع روشنایی یا سرد کردن آن ندارد. پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam Go E1Z دارای 100 درصد گستره رنگی NTSC می‌باشد و از فناوری DLP IntelliBright نیز پشتیبانی می‌کند که به طور هوشمند روشنایی و کنتراست تصاویر را تا میزان 30 درصد افزایش می‌دهد و در عین حال 50 درصد از مصرف انرژی می‌کاهد.

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam Go E1Z

ZenBeam Go E1Z دارای وضوح WVGA یا به عبارتی 854×480 پیکسل است که البته قادر به پخش ویدیوهای Full HD 1080p هم می‌باشد. لنز این پروژکتور می‌تواند تصاویر را از فاصله 15 اینچی با ابعاد 120 اینچ نمایش دهد و برای استفاده در داخل خانه و حتی بیرون خانه کاملا مناسب است. این پروژکتور دارای یک درگاه USB با قابلیت plug-and-play بوده و با تبلت‌ها و اسمارت فون‌های اندرویدی، و رایانه‌های شخصی و نوت‌بوک‌های مبتنی بر ویندوز سازگار است.

نمایش بدون کابل، تصحیح خودکار keystone و صدایی بی‌نظیر

ZenBeam Go E1Z ایسوس دارای یک باتری داخلی قابل شارژ با ظرفیت 64 هزار میلی‌آمپرساعت می‌باشد که می‌تواند حداکثر تا 5 ساعت بدون اتصال هرگونه کابل شارژدهی کند. این پروژکتور می‌تواند به عنوان پاوربانک برای شارژ ابزارهای همراه استفاده شود و خود نیز توسط پاوربانک‌های دیگر شارژ شود.

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam Go E1Z

قابلیت تصحیح خودکار keystone نیز خطاهای زاویه‌ای را تشخیص می‌دهد و تصاویر تحریف شده در اثر زاویه نمایش‌دهی را به طور خودکار تصحیح می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند از نمایش عالی تصاویر در همه جا و تمام زمان‌ها لذت برند. برای صدا، این پروژکتور دارای بلندگوهای بهبود یافته SonicMaster است که صدایی بی‌نظیر را ارائه می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. لطفاً راهنمایی کنید!قصد خرید دارم،از کدام فروشگاهها در تهران چه اینترنتی چه غیر اینترنتی در تهران و یا شهرستان میتونم بخرم؟سوال دومم اینه که قیمتش چنده؟ و آیا نسخه تقلبی آن هم برای دقت در موقع خرید در بازار ایران وجود دارد؟ ممنون از شما بابت جواب به این سه سوال،موفق باشید

  2. کاش از این پروژکتورها برای تشکیل تصویر هلو گرافیک در منازل استفاده میکردند نارو مودی و رجب طیب اردوغان ویک کاندید ریاست جمهوری فرانسه برای تبلیغ از این شیوه استفاده کردن فکرش را بکنید یک نفر کیلومترها از هم دور هستند بعد با تصاویر طرف مورد نظر را به طور 3بعدی در خانه خود ببینید