ویوو ایکس 9 اس

ویوو ایکس 9 اس و ویوو ایکس 9 اس پلاس رونمایی شدند؛ پردازنده هشت هسته‌ای در کنار دوربین سلفی دوگانه

شب گذشته گوشی های ویوو ایکس 9 اس (Vivo X9s) و ویوو ایکس 9 اس پلاس (Vivo X9s Plus) با سخت افزاری قدرتمند به صورت رسمی معرفی شدند. در ادامه با این دو گوشی جدید چینی آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی ویوو ایکس 9 اس

نسخه کوچکتر این گوشی ها یعنی ویوو ایکس 9 اس به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی آمولد و فول اچ دی، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 652 نیز مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده دارد. به علاوه، اندروید 7.1.1 نوقا و Funtouch OS 3.0 نیز سیستم نرم افزاری آن را تشکیل می‌دهند.

ویوو ایکس 9 اس

اما بدون شک مهم‌ترین ویژگی این گوشی جدید دوربین سلفی دوگانه آن است. دوربین جلویی ویوو X9s به دو سنسور 20 و 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تجهیز شده که می‌توانند تصاویر سلفی را با دقت بسیار بالایی ثبت کنند. به لطف فلاش ال ای دی در این قسمت هم احتمالا مشکلی هنگام عکاسی در شب وجود نخواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توان به یک باتری 3320 میلی‌آمپر ساعتی، بهره‌گیری از سنسور اثر انگشت در کلید فیزیکی هوم و اتصالات جی پی اس، وای فای، بلوتوث و شبکه 4G-LTE اشاره کرد. ویوو X9s با ابعاد 152.6 در 74.2 در 6.99 میلی‌متر، 155.3 گرم وزن دارد.

مشخصات فنی ویوو ایکس 9 اس پلاس

از سوی دیگر، گوشی ویوو X9s پلاس به صفحه نمایشی 5.85 اینچی و فول اچ دی تجهیز شده که نسبت به برادر کوچکتر خود، تنها اندازه آن افزایش پیدا کرده است.

این مدل از تراشه قوی‌تر اسنپدراگون 653 در کنار باتری بزرگ‌تر 4015 میلی‌آمپر ساعتی بهره برده و سایر مشخصات آن با ویوو X9s یکسان است.

ویوو ایکس 9 اس

هم‌اکنون علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی ویوو، گوشی های ایکس 9 اس و ایکس 9 اس پلاس را به ترتیب با قیمت‌های 396 و 440 دلار پیش از عرضه رسمی رزرو کنند. بر طبق روال همیشگی، هنوز زمان عرضه این دو گوشی هوشمند در بازارهای خارج از چین اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*