نازکترین شارژر گوشی موبایل

نازکترین شارژر گوشی موبایل به دست شرکت Kado ساخته شد

نازکترین شارژر گوشی موبایل توسط شرکتی با نام Kado ساخته شده است. این شارژر موبایل را می‌توان برای هر دستگاه همراهی استفاده کرد.

شرکت‌های گوشی‌ساز تلاش زیادی برای ایجاد نوآوری در محصولات خود می‌کنند، اما متاسفانه صنعت ساخت لوازم جانبی برای دستگاه‌های همراه پا به پای آن پیش نمی‌آید. به عنوان نمونه می‌توان به شارژرهای موبایل اشاره کرد که ظاهر آن‌ها طی چند سال اخیر تغییر محسوسی نکرده است.

از نظر سخت افزاری و تکنولوژی‌های به کار رفته در شارژرها، طی چند سال اخیر شاهد تحولاتی اساسی بوده‌ایم. به عنوان نمونه سازندگان چیپست موبایلی همچون کوالکام و یا گوشی‌سازانی همچون وان پلاس، تکنولوژی‌های شارژ سریع مخصوص خود را معرفی کرده‌اند که به لطف آن‌ها، باتری دستگاه طی مدت زمانی کوتاه کاملا پر می‌شود. اما همین شارژرها نیز از نظر ظاهری، تفاوت آن‌چنانی با نسخه‌های ساده پیشین ندارند.

نازکترین شارژر گوشی موبایل

ظهور نازکترین شارژر گوشی موبایل

شرکت Kado به عنوان یک فعال در زمینه تولید لوازم جانبی دست به کار شد و نازکترین شارژر گوشی موبایل را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. ضخامت این وسیله در زمانی که دوشاخه آن را به داخل خم می‌کنید، تنها 5 میلی‌متر است. کابل شارژر به زیبایی به دور بدنه جمع می‌شود تا نازکی آن حفظ شود. خوشبختانه می‌توان این کابل را به صورت کامل از کناره‌های شارژر بیرون آورد و به عنوان یو اس بی برای اتصال گوشی موبایل یا تبلت به دیگر وسایل دیجیتال مورد استفاده قرار داد.

نازکترین شارژر گوشی موبایل

خروجی این شارژر 5 ولت بوده و دارای 2.1 آمپر است. 10.5 وات قدرت آن برای استفاده در دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از شارژ سریع بسیار مناسب به نظر می‌رسد. بر اساس گوشی موبایل خود می‌توانید نسخه‌ای متفاوت از باریکترین شارژر گوشی موبایل را خریداری کنید. کابل لایتنینگ، میکرو یو اس بی و یا یو اس بی نسخه C گزینه‌های پیش رو هستند. همچنین خود شارژر در سه رنگ مشکی، سفید و رز گلد عرضه می‌شود.

این یک ایده خلاقانه در وب سایت Kickstarter است که به حداقل میزان مورد نیاز پشتیبان برای آغاز توسعه رسیده است. اگر شما نیز هم‌اکنون با مراجعه به صفحه مخصوص آن در کیک‌استارتر، به جمع حمایت‌کنندگان پروژه نازکترین شارژر گوشی موبایل بپیوندید، محصول خود را در دسامبر 2017 (دی ماه) دریافت خواهد کرد.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه