مازراتی گرن توریسمو 2018

مازراتی گرن توریسمو 2018 با تغییرات جدید و فضای داخلی بهبودیافته عرضه می‌شود

مشخصات خودروی فیس لیفت شده مازراتی گرن توریسمو 2018 (Maserati GranTurismo) اعلام شد. این خودرو با برخی تغییرات ظاهری و فنی در اوایل سال آینده عرضه می‌شود.

شرکت خودروسازی ایتالیایی مازراتی، نسخه فیس لیفت 2018 گرن توریسمو را با برخی تغییرات و اصلاحات عرضه خواهد کرد. به تازگی این کوپه لوکس در نیویورک رونمایی شد و در اوایل سال 2018 میلادی وارد بازار جهانی می‌شود. تغییرات ظاهری در این خودرو به خوبی مشهود بوده و اکنون جلوپنجره و سپر اسپورت‌تری در آن استفاده شده است. جلوپنجره مازراتی گرن توریسمو 2018 با الهام گرفتن از کانسپت مازراتی Alfieri ساخته شده و ورودی‌های هوای جدید نیز باعث شده تا ضریب درگ خودرو از 0.33 به 0.32 کاهش پیدا کند. طراحی سپر عقب نیز به کلی دگرگون شده و اکنون شاهد گرن توریسموی متفاوتی نسبت به قبل هستیم.

مازراتی گرن توریسمو 2018

مازراتی گرن توریسمو 2018 در دو نسخه پایه اسپورت و مدل بالاتر MC عرضه می‌شود. هر دو مدل از پیشرانه 8 سیلندر تنفس طبیعی Vشکل ساخت فراری با حجم 4.7 لیتر بهره می‌برند. این پیشرانه در نسخه MC قدرت 459 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتن متر را تولید می‌کند. همچنین هر دو نسخه به صورت استاندارد از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ساخت ZF برخوردار هستند که نیروی تولیدی توسط پیشرانه را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.

مازراتی گرن توریسمو 2018

مدل اسپورت مازراتی گرن توریسمو 2018 همانند قبل در مدت 4.8 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد اما مدل MC سرعت و شتاب بیشتری دارد و در مدت 4.7 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. حداکثر سرعت خودرو نیز برای نسخه اسپورت 299 کیلومتر بر ساعت و برای نسخه MC برابر 301 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

مازراتی گرن توریسمو 2018

به‌روزرسانی‌های کابین مازراتی گرن توریسمو 2018

تاکنون تصاویر زیادی از فضای داخلی خودرو منتشر نشده اما طبق اخبار منتشر شده، شاهد به‌روزرسانی‌هایی در کابین مازراتی گرن توریسمو 2018 خواهیم بود. صفحه نمایش 8.4 اینچی لمسی سازگار با اپل کارپلی و اندروید اتو و همچنین سیستم صوتی برند مشهور هارمن کاردون در داخل کابین خودرو استفاده شده است. تزیینات آلومینیومی فورج‌کاری شده و کنترلرهای جدید برای سیستم رسانه‌ای و سرگرمی از دیگر تغییرات قابل مشاهده در فضای داخلی گرن توریسمو جدید هستند. علاوه بر آن، بر اساس اعلام شرکت خودروسازی مازراتی، یک کلید در کنسول مرکزی و در کنار اهرم تعویض دنده قرار گرفته که با استفاده از آن، امکان انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی فراهم می‌شود.

مازراتی گرن توریسمو 2018

هنوز قیمت دقیق و رسمی این خودرو اعلام نشده و احتمالا برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال 2018، یعنی زمان عرضه خودرو منتظر بمانیم تا جزئیات دقیق قیمت و امکانات آن مشخص شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*