زمان رونمایی از ال جی کیو 6

زمان رونمایی از ال جی کیو 6 ، نسخه مینی گوشی ال جی جی 6 مشخص شد

زمان رونمایی از ال جی کیو 6 (LG Q6) که در اصل نسخه مینی ال جی جی 6 است مشخص شد. مشخصات فنی و زمان عرضه گوشی میان رده جدید ال جی را در ادامه بخوانید.

اوایل سال جاری میلادی گوشی ال جی جی 6 به عنوان پرچمدار جدید محصولات این غول کره‌ای رونمایی شد و در حالی که آنها در تدارک مراسم رونمایی از دومین پرچمدار خود گوشی ال جی وی 30 هستند، ظاهرا نسخه مینی ال جی جی 6 تا چند روز آینده رونمایی خواهد شد. پیشتر این محصول ال جی جی 6 مینی نامیده می‌شود، اما در واقع نام رسمی آن ال جی کیو 6 است و حتی خود شرکت ال جی نیز نام محصول جدیدش را تایید کرده است.

گزارش‌های اخیر نشان داده‌اند که ال جی کیو 6 از یک نمایشگر 5.4 اینچی با وضوح 18:9 برخوردار است. البته تا بدین لحظه هیچ حرفی در خصوص پردازنده‌ای که گوشی قرار است از آن قدرت بگیرد به میان نیامده است. تنها ما این را می‌دانیم که ظرفیت رم نسخه مینی ال جی جی 6 احتمالا 3 گیگابایت است و از یک دوربین 13 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی خود بهره می‌برد.

20 تیر ماه، مراسم رونمایی از ال جی کیو 6 در لهستان

ال جی از هم اکنون ارسال دعوتنامه‌های مراسم رونمایی از ال جی کیو 6 را آغاز کرده است. این رویداد در تاریخ 11 جولای مصادف با 20 تیرماه برگزار خواهد شد که پوستر تبلیغاتی آن (که به زبان لهستانی بر روی آن نوشته شده) را نیز می‌توانید در بالای خبر مشاهده کنید. به احتمال زیاد ال جی قصد دارد تا بازارهایی را که قرار است LG Q6 در آن‌ها عرضه شود را نیز در این رویداد اعلام کند و اطلاعات بیشتری از قبیل ویژگی‌ها، مشخصات فنی و غیره را نیز در اختیار اصحاب رسانه قرار دهد. لازم به ذکر است که گجت نیوز تمامی اخبار مربوط به این مراسم را پوشش خبری خواهد داد. ما را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*