گلکسی نوت 8

تصویری از محافظ شیشه گلکسی نوت 8 به بیرون درز کرد

اخیرا تصویری از محافظ شیشه گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) به بیرون درز پیدا کرده که از شباهت آن با خانواده گلکسی S8 پرده برداشته است.

یک تصویر جدید در سطح اینترنت پخش شده که مربوط به محافظ شیشه گلکسی نوت 8 است. همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی چیزی شبیه به گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ خواهد بود که از نظر ابعاد کمی بزرگتر شده است. گلکسی نوت 8 درست همانند دو عضو خانواده S8 از طراحی با حاشیه‌های کناری بسیار کم برخوردار است. با این حال گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که این گوشی به خاطر میزبانی از قلم هوشمند S Pen کمی ضخیم‌تر خواهد بود و یک دوربین دوگانه نیز بر روی قاب پشتی آن قرار خواهد داشت.

محافظ شیشه گلکسی نوت 8

این فبلت از نظر ابعاد دارای اندازه 162.4 در 74.5 در 8.4 میلی‌متر است که ضخامت آن با احتساب برآمدگی دوربین به 9.5 میلی‌متر نیز می‌رسد، اما وزن دستگاه همچنان نامشخص است. متاسفانه سامسونگ تصمیم گرفته بود از یک اسکنر اثر انگشت اپتیکال بر روی فبلت جدید خود استفاده کند، اما با توجه به مشکلاتی که بر سر راه تولید این قطعه سخت افزاری وجود دارد کماکان شاهد حضور یک سنسور معمولی در کنار دوربین پشتی گوشی خواهیم بود. علاوه بر اسکنر و دوربین، بر روی قاب پشتی یک فلش ال ای دی و مانیتور ضربان قلب نیز تعبیه شده است.

تصویر محافظ شیشه گلکسی نوت 8 نشان از طراحی مشابه آن با گلکسی اس 8 دارد

شایعات، اطلاعات و حتی تصویر به بیرون درز کرده از محافظه شیشه گلکسی نوت 8 نشان می‌دهند که این فبلت از یک نمایشگر غول پیکر 6.3 اینچی لبه به لبه Infinity Display با نسبت ابعاد 18.5:9 برخوردار است. علاوه بر این باید به قدرت گیری آن از یک چیپست اگزینوس 8895 / اسنپدراگون 835 (بسته به بازار قابل ارائه)، رم 6 گیگابایتی و یک باتری 3.300 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. این عملکرد نمی‌تواند ارزان تمام شود. انتظار می‌رود سامسونگ نوت 8 در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی و با قیمت بسیار بالای 1.100 دلاری روانه بازارهای جهانی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*