قابلیت های کلیدی آیفون 8

پیش‌بینی قابلیت های کلیدی آیفون 8 توسط مینگ چی کو

اپل امسال قصد دارد از یک گوشی اولد به نام iPhone 8 رونمایی کند. در ادامه مقاله به بررسی قابلیت های کلیدی آیفون 8 که توسط مینگ چی کو پیش‌بینی شده‌اند خواهیم پرداخت.

امسال، دهمین سالگرد عرضه آیفون اپل است و انتظار داریم کوپرتینو تغییرات انقلابی را همراه یک نمایشگر تمام صفحه با ویژگی‌های جدیدی در محصول خود ایجاد کند. هرچند ما هنوز هم نام اصلی این گوشی را نمی‌دانیم، اما ترجیحا آن را آیفون 8 صدا می‌زنیم.

سه ماه پیش از برگزاری رویداد ویژه اپل در سپتامبر، جایی که این کمپانی قرار است از آیفون های جدید خود رونمایی کند، یکی از تحلیلگران دقیق و قابل اعتماد اپل لیستی از چندین مورد قابلیت های کلیدی آیفون 8 را منتشر کرده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که این تحلیلگر، مینگ چی کو یکی از تحلیلگران شرکت KGI Securities است.

سه مدل آیفون جدید

اول از همه باید بگوییم که سه مدل آیفون جدید در نیمه دوم سال 2017 عرضه خواهند شد. یکی از آن‌ها برند جدیدی از طراحی مجهز به پنل اولد (آیفون 8) است و دو مدل دیگر که ظاهرا نسخه بهبود یافته آیفون 7 و 7 پلاس کنونی هستند، همچنان از نمایشگرهای ال سی دی بهره‌مند خواهند بود.

قابلیت های کلیدی آیفون 8

قابلیت های کلیدی آیفون 8

1. آیفون 8 از طراحی تمام صفحه برخوردار است

یکی از مهمترین قابلیت های کلیدی آیفون 8 در واقع نسبت ابعاد نمایشگر به صفحه آن است که ظاهرا بیشترین مقدار در بین تمامی گوشی های هوشمند موجود در بازار خواهد بود. تمامی این‌ها به لطف یک فضای خالی در قسمت بالای صفحه امکان پذیر خواهد بود.

2. آیفون 8 از یک کلید هوم مجازی جدید برخوردار است

متاسفانه این کلید فاقد اسکنر اثر انگشن است. گفته می‌شود آیفون بعدی اپل فاقد هرگونه اسکنر اثر انگشت خواهد بود و تکنولوژی دیگری جایگزین آن می‌شود.

ما پیش بینی می‌کنیم مدل اولد آیفون (آیفون 8) به چند دلیل فاقد اسکنر اثر انگشت باشد. (1) نمایشگر تمام صفحه قادر به پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت نیست و (2) اسکنرهای اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر نیز همچنان با چالش‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند. این اسکنرها نیازمند یک پنل پیچیده هستند، با وجود اینکه پنل‌های اولد باریک‌تر از ال سی دی‌ها هستند، اما همچنان ناامیدکننده ظاهر شده‌اند که همین قضیه باعث تضعیف عملکرد ماژول اسکن می‌شود. از آنجایی که آیفون اولد جدید فاقد اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خود است، ما انتظار نداریم بار دیگر تولید این محصولات به تاخیر بی‌افتد – مینگ چی کو

3. حسگر سه بعدی

آیفون 8 اپل از تکنولوژی حسگر سه بعدی برای تشخیص چهره و عملکرد بهتر در عکاسی سلفی برخوردار خواهد بود.

4. وضعیت رم؟

دو گوشی آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 از یک رم 3 گیگابایتی برخوردارند در حالی که مدل آیفون 7 اس همچنان به یک رم 2 گیگابایتی و دوربین تکی مجهز خواهد بود. احتمالا ظرفیت رم 3 گیگابایتی، یکی از الزامات سیستم دوربین دوگانه این گوشی ها است.

5. حافظه بیشتر

تمامی این مدل های جدید از حافظه‌های داخلی 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی برخوردار خواهند بود.

6. درگاه‌های لایتنینگ همچنان هستند

هر سه مدل همچنان از درگاه لایتنینگ بهره می‌برند. آن‌ها همچنین از قدرن استاندارد IC برای تحویل پشتیبانی از قدرت USB C نیز برخوردارند.

 7. تقاضای رنگبندی متنوع

آیفون 8 در رنگ‌های مختلفی به فروش خواهد رسید که می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای عاشقان مد و پوشاک باشد. در واقع کاربران به خوبی می‌توانند رنگ آیفون مناسب با سبک پوشاک خود را برگزینند.

8. آیفون 8 دیرتر و به صورت محدود عرضه می‌شود

هر سه گوشی جدید اپل قرار است طی یک رویداد خبری ویژه در ماه سپتامبر امسال معرفی شوند، اما به نظر می‌رسد آیفون 8 کمی دیرتر به فروش خواهد رسید و تعداد تولیدی از آن نیز محدود است.

به منظور بهینه سازی اثر تبلیغاتی، ما فکر می‌کنیم اپل احتمالا سه مدل را در ماه سپتامبر معرفی کند، هرچند احتمالا زمان عرضه نسخه اولد از مدل‌های ال سی دی دیرتر باشد.

9. میلیون‌ها فروش

80 الی 85 میلیون دستگاه آیفون جدید در سال جاری میلادی به فروش خواهد رسید که این سهم بین آیفون 8 و دو عضو خانواده آیفون 7 اس تقسیم خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*