گوشی میزو ای 5 به بازار عرضه شد؛ مشخصات فنی و قیمت

گوشی میزو ای 5 به بازار عرضه شد؛ مشخصات فنی و قیمت

گوشی میزو ای 5 (Meizu A5) محصول اقتصادی و ارزان قیمت کمپانی چینی‌ست که به تازگی به بازار عرضه شده است. در ادامه، قیمت و مشخصات فنی این محصول را خواهیم دید.

گوشی میزو ای 5 نسل بعدی محصولات سری A این شرکت سازنده گوشی هوشمند است که به تازگی معرفی شده و در پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار گرفته است. مشخصات این اسمارت فون در وب‌سایت میزو قرار گرفته و خبر از محصولی قدرت‌گرفته از پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6737 با صفحه نمایش 5 اینچی HD می‌دهد.

گوشی میزو ای 5 به بازار عرضه شد؛ مشخصات فنی و قیمت

قیمت و مشخصات گوشی میزو ای 5

میزو A5 دارای 2 گیگابایت رم بوده و حافظه داخلی آن 16 گیگابایتی‌ است. دوربین اصلی این موبایل 8 مگاپیکسلی بوده و در صفحه جلو نیز دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی جا خوش کرده است. ابعاد گوشی جدید میزو 144 در 70.5 در 8.3 میلی‌متر است و با احتساب باتری 3060 میلی‌آمپر ساعتی، وزنی معادل 140 گرم دارد. این محصول همچنین دارای گزینه‌های اتصالی شامل 4G VoLTE، وای فای 802.11 a/b/g/n و بلوتوث 4.1 است.

موبایل ارزان‌قیمت میزو در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای و با قیمت 699 یوان چین، معادل 105 دلار آمریکا، در بازار کشور مبدا عرضه شده است. کاربران از هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت سازنده، گوشی میزو ای 5 را سفارش داده و خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*