شارژ وایرلس در ال جی وی 30

یک تصویر جدید پشتیبانی از شارژ وایرلس در ال جی وی 30 را تایید می‌کند

یکی از مورد انتظارترین اتفاق‌ها برای طرفداران ال جی، پشتیانی از شارژ وایرلس در ال جی وی 30 است. با توجه به جدیدترین تصویری که از LG V30 منتشر شده، وجود این قابلیت به نظر می‌رسد قطعی خواهد بود.

قرار است ال جی وی 30 به نخستین گوشی دارای پنل OLED این برند تبدیل شود که تغییر مهمی برای ال جی به حساب می‌آید. یکی دیگر از مهمترین تغییرات آن در مقایسه با دیگر پرچمداران همین شرکت، مجهز شدن به تکنولوژی شارژ بیسیم است. اگرچه این شرکت در ال جی جی 6 نیز از این فناوری استفاده کرده بود، اما تنها نسخه‌های عرضه شده به ایالات متحده آمریکا مجهز به فناوری شارژ وایرلس بودند.

شارژ وایرلس در ال جی وی 30 همراه با یک باتری غیر قابل تعویض به کار خواهد رفت

بر اساس جدیدترین تصویری که از فریم میانی ال جی وی 30 منتشر شده، سیم‌پیچ مربوط به این قابلیت به جای پنل پشتی در خود فریم به کار خواهد رفت. در مطلب جمع‌بندی تمامی شایعاتی که تاکنون درباره ال جی V30 شنیده‌ایم، یکی از مهمترین قابلیت‌های این گوشی موبایل را داشتن یک پنل شیشه‌ای مهر و موم شده عنوان کردیم که به معنی غیر قابل تعویض بودن باتری دستگاه خواهد بود. تصویری که اخیرا از فریم میانی آن منتشر شده، بر این باور مهر تایید می‌زند.

شارژ وایرلس در ال جی وی 30

ال جی جزو معدود شرکت‌هایی است که پرچمداران خود را همراه با باتری قابل تعویض عرضه می‌کند. ال جی جی 4 و جی 5 و حتی پرچمدار پیشین سری V یعنی ال جی وی 20 جزو انگشت‌شمار پرچمدارانی هستند که خود کاربر قادر به تعویض باتری آن‌ها است. این سبک از طراحی تنها یک ویژگی دارد، حال آنکه مزایای استفاده از باتری غیر قابل تعویض بسیار بیشتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*