نام رسمی ال جی جی 6 مینی مشخص شد؛ به ال جی کیو 6 سلام کنید!

ال جی کیو 6 در راه است؛ به برادر کوچکتر ال جی جی 6 سلام کنید!

ایوان بلس، لودهنده معروف توییتری، ادعا کرده که موبایل ال جی جی 6 مینی (LG G6 mini) با نام ال جی کیو 6 (LG Q6) روانه بازار می‌شود. در ادامه، مشخصات این گوشی جدید ال جی را مرور خواهیم کرد.

پیش از این، در خبری خوانده بودیم که کمپانی کره‌ای ال جی قصد طراحی و تولید نسخه‌ای کوچکتر از پرچمدار فعلی خود را داشته و آن را با نام غیر رسمی ال جی جی 6 مینی به مرحله تولید می‌رساند. اما در تازه‌ترین شایعات، گویا این محصول، ال جی Q6 نام خواهد گرفت و شماره سریال آن نیز M700 خواهد بود. ال جی در حال حاضر موفق به اخذ گواهی FCC برای این موبایل شده است.

مشخصات فنی ال جی کیو 6

بر اساس شایعات منتشرشده، ال جی کیو 6 به نمایشگری 5.4 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز بوده که علی‌رغم یکسان‌بودن این نسبت تصویر با نسخه اصلی پرچمدار، اندازه صفحه‌نمایش آن کوچکتر از ال جی جی 6 (LG G6) است. نسبت صفحه به بدنه Q6 نیز «نزدیک به 80 درصد» عنوان شده در حالی که G6 نسبت تصویری برابر با 78.6 درصد دارد.

از دیگر تفاوت‌های گوشی ال جی کیو 6 با ال جی جی 6 می‌توان به دوربین و میزان حافظه رم آنها اشاره کرد. Q6 به دوربینی تک‌لنزی و 13 مگاپیکسلی به همراه 3 گیگابایت رم مجهز خوها شد در حالی که G6 با دوربین اصلی دوگانه و 4 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است. هنوز جزییات بیشتری از نوع پردازنده و دیگر مشخصات نسخه کوچکتر پرچمدار LG در دست نبوده و مشخص نیست آیا کمپانی کره‌ای گوشی هوشمند جدید خود را به چیپستی مشابه با جی 6 (اسنپدراگون 821) مجهز خواهد کرد یا به استفاده از پردازنده‌ای میان‌رده بسنده می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*