کندی وان پلاس 5

پاسخ شرکت سازنده به مشکل کندی وان پلاس 5

کندی وان پلاس 5 (OnePlus 5) حین مرور وب مشکلی است که طی مدت زمان اخیر توسط چندین کاربر گزارش شده است. اکنون وان پلاس پاسخ خود را منتشر کرده است.

روز گذشته به این موضوع اشاره کردیم که بر اساس گزارش برخی کاربران، حین مرور وب با وان پلاس 5 محتوا به موقع نمایش داده نشده و یک افکت آزاردهنده بر روی نمایشگر به تصویر کشیده می‌شود. شاید نام نهادن این مشکل کمی سخت باشد، اما باید بدانید طبق ادعاهای مطرح شده، بعد از اسکرول کردن حین مشاهده یک صفحه وب و یا حین مرور فید توییتر، ادامه محتوا با تاخیر نمایش داده می‌شوند، گویی دستگاه کمی در پردازش محتوا با تاخیر مواجه شده است. البته، کندی وان پلاس 5 در این بخش کمتر از حدی است که بدون توجه کافی احساس شود.

برخی از توسعه‌دهندگان انجمن وب سایت تخصصی XDA این مشکل وان پلاس 5 را به شرکت سازنده گزارش دادند. اگرچه پاسخ سریع این شرکت قابل ستایش است، اما نحوه پاسخ‌گویی به آن سوال‌های زیادی را برای کاربران به وجود آورده است.

توضیح سازنده درباره‌ی کندی وان پلاس 5

به عقیده این شرکت، در پرچمدار جدید همچون محصولات پیشین از بهترین قطعات روز استفاده شده است که شامل بهترین نوع پنل نمایشگر AMOLED نیز می‌شود. وان پلاس با قبول این موضوع که برخی از کاربران از وجود یک مقدار کندی حین اسکرول محتوا گله‌مند هستند، آن را طبیعی دانست، چرا که هیچ تفاوتی میان پنل این گوشی موبایل با دیگر محصولات همین شرکت وجود ندارد.

از چنین پاسخی می‌توان برداشت کرد توصیه شرکت سازنده به کاربران، سر کردن با مشکل است، به همین دلیل خبری از انتشار آپدیت نرم افزاری برای رفع آن نخواهد بود. باید منتظر ماند تا دید گستردگی این مشکل چقدر است. مطمئنا در صورت افزایش تعداد کاربران ناراضی، وان پلاس مجبور به اتخاذ یک تصمیم اساسی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینا هم گوشی ساختن. هر بار یه مشکلی براش پیش میاد.
    خیلی چینی بازی در آوردن. اصن دوربین این گوشی مشکل داره باور کنید