افتادن گوشی در آب ؛ آیا این مشکل برای شما هم اتفاق افتاده است؟

افتادن گوشی در آب ؛ آیا این مشکل برای شما نیز پیش آمده است؟

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر کاربری رخ دهد، افتادن گوشی در آب است. آیا شما هم این معضل را تجربه کرده‌اید؟ آیا اسمارت فون شما آسیبی دیده است؟

این روزها اکثر سازندگان گوشی های هوشمند، پرچمداران و یا حتی برخی محصولات میان‌رده خود را کاملا (یا حداقل، نصفه و نیمه) ضد آب می‌سازند. این قابلیت در گوشی های مقاومی نظیر انواع محصولات CAT، سری گلکسی اکتیو سامسونگ و اسمارت فون هایی با کاورهای فوق ضخیم به خوبی عمل کرده‌اند؛ شما می‌توانید موبایلتان را به راحتی با خود زیر دوش آب یا درون استخر برده و با خیالی آسوده عکس سلفی بگیرید!

افتادن گوشی در آب ؛ آیا این مشکل برای شما هم اتفاق افتاده است؟

با این حال، افتادن گوشی در آب برای بسیاری از کاربران قدیمی‌تر اتفاق افتاده و باعث ناراحتی آنها شده است. مخصوصا زمانی که هزینه بسیار زیادی برای خرید یک گوشی رده‌بالا و پرچمدار پرداخت کرده‌ایم ولی تنها چند قطره آب، باعث آسیب دیدن آن می‌شود.

پس از افتادن گوشی در آب چه باید کرد؟

البته راهکارهایی نیز برای نجات گوشی خیس شده و آب خورده وجود دارد که شما می‌توانید با خواندن این مقاله در وب‌سایت گجت نیوز، تا حد زیادی اسمارت فون خود را از نابودی کامل نجات دهید.

اما سوال اینجاست؛ تاکنون چند بار تجربه تلخ افتادن گوشی در آب را داشته‌اید؟ ضمن شرکت در نظرسنجی زیر، حس خود را پس از خیس شدن گوشی محبوبتان با ما در میان گذاشته و راهکارهایتان را نیز جهت راهنمایی سایر کاربران در قسمت نظرات بنویسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. من اس۷ دارم کلا گوشیم پیشمه حتی تو حموم و اسخر هیچیش هم نشده

  2. والا من HTC m8 دارم چند بارم افتاده تو اب ولی از روز اولش بهتر کار میکنه????

  3. سلام. گوشی های پرچمدار ک گارانتی دارن اگه بندازی توی اب وا۳ تست، اگه خراب بشه گوشی رو تعویض میکنن یا گردن نمیگیرن؟

  4. نوکیا ان ۷۳ داشتم افتاد تو پارچ اب ۲روز ی دکمش کار نمیکرد بعد اونم خوب شد کلا عجب گوشیه توپی بود.یدونه دیزایر c اچ تی سی هم داشتم اونم افتاد ۲هفته تاچش از کار افتاد خود به خود درست شد هههه

  5. من که تا حالا واسم اتفاق نیفتاره و در مورد گوشی های جدیدی که وارد بازار شدن بعضیا ضد ابن بعضیا میتونن تا دقایقی تحمل کنن ولی همشون مقاومت اینکه یه لحظه گوشی بیفته تو اب و درش بیاری رو دارن