سفر دور دنیا

سفر دور دنیا توسط جوانی که پیامش این است: مامان، حالم خوبه!

سفر دور دنیا ی جاناتان کوبین کویینونز را دیگر همه دنبال می‌کنند و از ماجرای مادر نگران او مطلع هستند. با مشاهده تصاویر جالب او در نقاط مختلف زمین، هوس می‌کنیم میز کار خود را رها کرده و زندگی را برای یک بار هم که شده تجربه کنیم.

جاناتان کوبین کویینونز (Jonathan Kubben Quiñonez)؛ جوانی که کار و زندگی خود را در شهر بروکسل رها کرد، ماشین‌اش را فروخت و با یک بلیط یک‌طرفه به مقصد کوبا، در مارس 2016 سفر دور دنیا خود را آغاز کرد. نکته جالبی که در مورد جاناتان وجود داشت این بود که مثل اکثر ما ایرانی‌ها مادری نگران داشت. حال و روز مادر بعد از جدایی فرزند برای چنین سفری کاملا مشخص است. بعد از گذشت یک سال، دیگر همه جاناتان و پیام او برای مادرش را می‌شناسند:

مامان، حالم خوبه!

Mom, I’m fine.

پیامی که جاناتان در هریک از تصاویر منتشر شده‌اش در دست دارد، حتی از منظره پشت سرش که گاه خطرناک و نفس‌گیر می‌نماید، مهم‌تر است. پیامی که در آغاز برای راحت کردن خیال مادرش به دست می‌گرفت و حالا تبدیل به سمبلی برای تشویق تمامی مردم جهان شده است؛ پیامی برای رها کردن همه آن‌چه منطقی و خسته‌کننده است و دنبال کردن آرزو و میل درونی ما در این زندگی فانی، برای رسیدن به خوشحالی و آرامش روح. جاناتان خود را از قید و بندهای زندگی ماشینی امروز رها کرد و می خواهد همه را به این کار تشویق کند. او در این رابطه می‌گوید:

همه سفر را دوست دارند اما هیچ‌کس جرات آغاز راه را ندارد، من می‌خواهم به همه نشان دهم که دنیا، جای زیبایی است.

سفرهای شهری، کشوری و قاره‌ای جاناتان، روزبه‌روز دنبال‌کنندگان او را در اینستاگرام افزایش داد؛ دنبال‌کنندگان علاقه‌مندی که تعداد آن‌ها حالا به 230000 نفر رسیده است. جالب است بدانید که حتی مادر نگران جاناتان در سفر او به اندونزی با او همراه شد! به نظر می‌رسد که نه تنها حال جاناتان بد نیست، بلکه از همه ما بهتر است و از زندگی خود بیشترین لذت را می‌برد. پیشنهاد می‌کنیم که تصاویر گوناگون از ماجراجویی‌‌ها و سفرهای هیجان انگیز او را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. زندگی ای که نکردیم…

  2. چرا نگه مامان حالم خوبه؟
    همه جا میره حالشو میبره
    بیاد توو ایران زندگی کنه ببینیم همچین حرفیو میزنه؟