ال جی V30

ال جی V30 مجهز به پنل اولد است اما خبری از نمایشگر دوم نخواهد بود

ال جی V30 پرچمدار سال جاری شرکت ال جی است. به نقل از یک گزارش جدید، ال جی وی 30 از یک پنل اولد برخوردار است و دیگر خبری از نمایشگر دوم جلویی نخواهد بود.

ال جی تا حدود زیادی شبیه سامسونگ همراه با دو خانواده گلکسی S و گلکسی Note این غول کره‌ای عمل می‌کند و به نظر می‌رسد در حال تقلید این استراتژی است. در واقع آن‌ها هر سال از دو گوشی پرچمدار خانواده سری G و سری V خود پرده برداری می‌کنند که از نظر ابعاد و قابلیت‌ها متفاوت از یکدیگر هستند.

نسل جدید پرچمدار خانواده گوشی های سری V ال جی، گوشی ال جی V30 خواهد بود که شنیده می‌شود همانند برادر کوچک خود گوشی G6 از یک پنل پشتی شیشه‌ای برخوردار است. حال یک گزارش جدید منتشر شده است که ادعا می‌کند قابلیت کلیدی این خانواده دیگر در مدل وی 30 وجود نخواهد داشت.

یک نمایشگر OLED با نسبت ابعاد 18:9 در جلوی ال جی V30

ما در مورد نمایشگر دوم صحبت می‌کنیم که در قسمت بالای نمایشگر اصلی گوشی های ال جی V10 و V20 قرار داشت. بهتر یا بدتر، این ویژگی که برخی افراد از آن به عنوان یک ابداع جذاب سخن می‌گویند ظاهرا دیگر در نسل جدید این فبلت ها حضور نخواهد داشت. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم پنل جلویی ال جی V30 یک نمایشگر با نسبت ابعاد 18:9 چیزی شبیه به ال جی جی 6 با حداقل حاشیه قرار داشته باشد. ال جی V30 همچنین از یک پنل OLED برخوردار خواهد بود که می‌تواند نخستین گوشی پرچمدار ال جی مجهز به این نسل از نمایشگرها باشد. نه تنها ال جی، بلکه بسیاری از کمپانی‌های گوشی ساز به سمت استفاده از این پنل روی آورده‌اند و حتی شنیده می‌شود آیفون 8 اپل نیز قرار است از تکنولوژی نمایشگر OLED بهره‌مند باشد.

در انتها، همین منبع اشاره کرده است که گوشی V30 از یک چیپست اسنپدراگون 835 همراه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی پایه 64 گیگابایتی قدرت می‌گیرد. این گوشی را احتمالا باید نسخه بزرگتر G6 بدانیم که در سال جاری رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*