رولزرویس داون مشکی نشان

رولزرویس داون مشکی نشان ؛ حس تجمل‌گرایی با جزئیات کاملا سیاه

رولزرویس داون مشکی نشان (Rolls Royce Dawn Black Badge) نسخه‌ای جدید از این خودروی کانورتیبل است که اکنون با جزئیات کاملا سیاه و لوکس معرفی شده است.

شرکت بریتانیایی رولزرویس در جریان نمایشگاه خودرو ژنو سال گذشته، اولین نسخه‌های مشکی نشان را برای مدل‌های سدان Ghost و Wraith فست بک معرفی کرد و اکنون نسبت به مدل سقف باز داون (Rolls Royce Dawn) رسیده تا با نسخه مشکی نشان، گیراتر از قبل شود.

رولزرویس داون مشکی نشان

رولزرویس داون مشکی نشان در هفته جاری در فستیوال سرعت گودوود رونمایی خواهد شد و همان‌طور که از اسم آن مشخص است، جزئیات کاملا مشکی دارد و فراتر از یک خودروی سفارشی معمولی خواهد بود. رولزرویس برای این خودرو، پیشرانه 12 سیلندر 6.6 لیتری تویین توربو را ارتقا داده و قدرت خروجی آن را به 593 اسب بخار رسانده است. البته باز هم این میزان قدرت از خروجی 603 و 624 اسب بخاری مدل‌های گوست و ریث مشکی نشان کمتر است؛ اما 30 اسب بخار بیشتر از قدرت مدل استاندارد داون خواهد بود. مهم‌تر از همه آن که با این ارتقاها، داون به رقیب بزرگ خود یعنی بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید (Bentley Continental GT Speed) نزدیک‌تر خواهد شد. این خودرو، قدرت موتوری به میزان 633 اسب بخار داشته اما گشتاور آن اندکی کمتر از رولزوریس داون است.

رولزرویس داون مشکی نشان

همچنین رولزرویس در این نسخه، تغییراتی را در سیستم تعلیق، گیربکس، سیستم فرمان و پاسخ پدال گاز ایجاد کرده و از ترمزهای بزرگ‌تر و سیستم اگزوز متغیر به منظور دستیابی به احساس اسپورت‌تر استفاده کرده است. تغییرات ظاهری، این خودرو را بسیار چشم‌نوازتر از قبل کرده و اکنون شاهد یک اتومبیل کانورتیبل لوکس هستیم. رولزرویس داون مشکی نشان دارای رنگ بدنه مشکی، سقف مشکی و کابین سراسر مشکی بوده که برخی جزئیات نارنجی‌رنگ، زیبایی دوچندانی را به آن بخشیده و حس تجمل را به بیننده یا سرنشین القا می‌کند.

رولزرویس داون مشکی نشان

هنوز قیمت رسمی این خودرو اعلام نشده اما به طور قطع، قیمت آن به طور قابل توجهی بیشتر از مدل استاندارد بوده و به یکی از گران ترین کانورتیبل های دنیا تبدیل خواهد شد.

گالری عکس های رولزرویس داون مشکی نشان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*