ترجیح می‌دهید شیشه پشت گوشی شما مات باشد یا براق؟ (نتایج نظرسنجی)

ترجیح می‌دهید شیشه پشت گوشی شما مات باشد یا براق؟ (نتایج نظرسنجی)

هفته پیش طی یک نظرسنجی از شما پرسیدیم که دوست دارید جنس شیشه پشت گوشی شما همانند اکسپریا زد 5 (Xperia Z5) مات باشد یا همچون اچ تی سی یو 11 (HTC U11) بدرخشد؟ نتایج این نظرسنجی، سلیقه خاص کاربران گجت نیوز را به رخ می‌کشد.

همانطور که می‌دانید، جهت استفاده از قابلیت کاربردی شارژ بیسیم در اسمارت فون ها، می‌بایست بخش پشتی این محصولات از جنس شیشه یا پلاستیک باشد. شیشه و پلاستیک به راحتی امواج را از خود عبور داده و به همین دلیل نیز از شیشه در بخش پشتی گوشی های پرچمدار سال‌های اخیر استفاده شده است.

سامسونگ پس از عرضه گلکسی اس 5 با بدنه‌ای از جنس پلاستیک، به استفاده از تکنولوژی شارژ وایرلس در پرچمداران خود  علاقه نشان داده و گلکسی اس 6 (Galaxy S6) و محصولات پس از آن را جهت سهولت در استفاده از این قابلیت، با قابی از جنس شیشه روانه بازار کرده است. اما از سوی دیگر، اهالی کوپرتینو هنوز به استفاده از این ویژگی کاربردی در محصولاتشان روی خوش نشان نداده و علی‌رغم استفاده از قاب براق در مدل جت بلک آیفون 7 (iPhone 7 JetBlack)، پرچمداران خود را با بدنه‌ای فلزی تولید کرده‌اند.

با این حال، سونی با ساخت شیشه پشت گوشی اکسپریا زد 5 به صورت مات، نشان داد که قادر است علاوه بر راضی نگه داشتن طرفداران موبایل هایی با بدنه کدر، علاقه‌مندان به استفاده از شارژ وایرلس را نیز خوشحال کند. این محصول با بدنه‌ای از جنس «شیشه یخ‌زده» (Frosted Glass)، ظاهری دلنشین داشته که نتایج نظرسنجی نیز نشان می‌دهد بیشتر کاربران گجت نیوز نیز از این نوع شیشه استقبال کرده‌اند.

در نظرسنجی هفته پیش، بیش از 57 درصد از شرکت‌کنندگان به‌کارگیری شیشه مات در قاب پشتی گوشی هوشمندشان را ترجیح داده‌اند. شما می‌توانید جزییات این رای‌گیری را در زیر مشاهده کنید.

ترجیح می‌دهید شیشه پشت گوشی شما مات باشد یا براق؟ (نتایج نظرسنجی)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*