دوربین دوگانه گلکسی نوت 8

شایعه: دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 بهترین دوربین در نوع خود خواهد بود

کمپانی سامسونگ از جدیدترین سنسور‌های دوربین ایزوسل (ISOCELL) خود رونمایی کرد. این سنسورها در دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 به کار خواهند رفت.

طی نمایشگاه MWC 2017 شانگهای بود که غول کره‌ای، نسل جدید سنسورهای دوربین ایزوسل را معرفی کرد. در جدیدترین شایعات، اعلام شده که این نسل از سنسور‌های سامسونگ در گلکسی نوت 8 تعبیه خواهد شد. گفتنی است که ایزوسل جدید سامسونگ، تفکیک بیش‌تری بین پیکسل‌های تکی ایجاد می‌کند تا از این طریق، تداخل رنگ کاهش‌یافته و با دقت بالاتری نمایش پیدا کنند.

دوبین دوگانه گلکسی نوت 8 کیفیت تصویر بهتری نسبت به رقبا ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود این گوشی به دوربین دوگانه‌ی 13 مگاپیکسلی و نوعی قابلیت مرتبط با بزرگ‌ نمایی مجهز شود. گشودگی دیافراگم این سنسور f/2.0 و ابعاد پیکسلی آن 1.12 میکرومتر است. سامسونگ همچنین مدعی شده سنسورهای جدید حتی در شرایط نوری نامناسب، تصاویری باکیفیت بالاتر را به ثبت خواهند رساند که روشنایی بهتر و نویز کم‌تری دارد.

انتظارات ما از گلکسی نوت 8، صفحه‌نمایش 6.3 اینچی، پردازنده اگزینوس 8895، رم 6 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا به همراه باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی است. همچنین پیش‌بینی می‌شود این گوشی سنسور اثر انگشت در پشت، پورت یو‌اس‌بی Type-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با این اطلاعاتی که شما نوشتید مشخص میشه کیفیت دوربین پایین تر هم میاد نسبت به قبل !!! اصلا امکان نداره
    گشودگی دیافراگم که از f/1.7 اومده به f/2.0 یعنی کم شدن میزان نور ورودی !!! سامسونگ اگه دوربینش بهتر بود به خاطر همین گشودگی دیافراگم بالاترش بود
    با توجه به ابعاد پیکسل هم مشخص میشه اندازه سنسور کوچکتر شده!!! یعنی رسما کیفیت تصاویر میره زیر سوال
    هر تکنولوژی هم که بخواد استفاده کنه روی این دو مورد باید پیشرفت داشته باشه مخصوصا ابعاد پیکسل و اندازه سنسور