تنظیم کردن اج سنس در اچ تی سی یو 11

آموزش تنظیم کردن اج سنس در اچ تی سی یو 11 (ویدیو)

در ویدیوی نحوه تنظیم کردن اج سنس در اچ تی سی یو 11 که به تازگی منتشر شده، نحوه راه‌اندازی این ویژگی جدید توضیح داده می‌شود. به کمک آن می‌توان قابلیت Edge Sense را خیلی سریع به راه انداخت.

در جدیدترین پرچمدار اچ تی سی شاهد ارائه یک راهکار تازه برای ارتباط با گوشی هوشمند هستیم. با استفاده از این ویژگی می‌توان بدون نیاز به لمس صفحه نمایش و یا صدور فرمان‌ صوتی، تنها با فشردن کناره‌های دستگاه اعمال مختلفی اعم از باز کردن یک اپلیکیشن خاص، ثبت عکس و یا دیگر موارد را انجام داد. روز گذشته این شرکت تایوانی یک ویدیو منتشر کرد تا نحوه تنظیم کردن اج سنس در اچ تی سی یو 11 را نمایش بدهد.

تنظیم کردن اج سنس در اچ تی سی یو 11

حین تنظیم کردن اج سنس در اچ تی سی یو 11 گزینه‌های متفاوتی بر اساس میزان فشار در دسترس هستند

بعد از ورود به تنظیمات، پیش از همه باید درجه فشاری که به منظور صدور یک فرمان باید اعمال شود را مشخص کنید. پیشنهاد اچ تی سی این است که درجه حساسیت را دست بالا بگیرید تا مجبور باشید برای استفاده از اج سنس، کناره‌های دستگاه را به میزان بیشتری فشار دهید. با این کار از اعمال فشارهای تصادفی به سنسورهای کناره‌های دستگاه حین قرار داشتن آن در جیب و یا کیف و در ادامه اجرای یک فرآیند خاص بدون اطلاع شما جلوگیری می‌شود. به صورت پیش‌فرض، اج سنس با دریافت یک فشار کوچک اپلیکیشن دوربین را باز می‌کند.

اگر کناره‌ها را دو بار پشت سر هم فشار دهید، به محض باز شدن برنامه دوربین یک عکس نیز ثبت می‌شود که روش خوبی برای از دست ندادن سوژه‌‎های عکاسی لحظه‌ای است. می‌توان حین تنظیم کردن اج سنس در اچ تی سی یو 11 مشخص کرد با فشار دادن آن برای مدت زمانی کوتاه، یک اپلیکیشن خاص همچون گوگل مپس و در زمان فشار دادن آن برای مدت زمانی طولانی‌تر، ابزاری دیگری همچون دستیار صوتی گوگل باز شود. به عقیده کاربران، بعد از امکان دسترسی سریع به دوریین و ثبت عکس سریع، مهمترین کاربرد اج سنس فراخوانی دستیار گوگل اسیستنت تنها با یک دفعه فشار دادن کناره‌های دستگاه است.

اچ تی سی مدتی قبل طی انتشار یک ویدیوی دیگر نشان داد، امکانات جدید اج سنس به زودی به اچ تی سی یو 11 اضافه می‌شوند که به لطف آن‌ها، دایره کاربرد این قابلیت افزایش پیدا خواهد کرد. به عنوان نمونه می‌توان حین قرار داشتن در اپلیکیشن گوگل مپس و یا مرور تصاویر در گالری، عمل بزرگنمایی را با استفاده از آن انجام داد و یا با فشردن کناره‌های دستگاه، تماس صوتی را برقرار یا رد کرد.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قرار نیست وارد بازار کشورمون بشه ؟